וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מעוניינת בגאטוסו

אלופת ספרד מוכנה לשלם 20 מיליון יורו עבור קשר מילאן. קומאן בדרך החוצה מולנסיה. אלמונדו דפורטיבו מדווח: גיא אסולין יוקפץ לבוגרים

הפועלים בויסנטה קלדרון עמלים בימים אלה על הכנת האצטדיון לקראת גמר הגביע הספרדי, בו תתמודדנה ולנסיה וחטאפה (רביעי, 23:00, ספורט 2). גביע הוא תואר מכובד ומתוק, אך מסתבר שגם גביע שביעי בתולדות ולנסיה לא ירגיע את נשיא הקבוצה, אגוסטין מוררה.

מוררה טען היום (שלישי) שגם זכייה בגביע לא תכפר על העונה האיומה שעוברת על קבוצתו. "בלתי אפשרי לפצות על העונה שאנו חווים. אנו מחוייבים לזכות בגביע ולהעניק לאוהדינו קצת נחת, אחרי שאכזבנו אותם", אמר מוררה. "זה צפוי שהאוהדים יתאכזבו. זו העונה הכי גרועה שלנו מבחינה ביתית, שאני זוכר, ואני מבין אותם". ולנסיה מחזיקה במאזן הביתי הגרוע ביותר בליגה, בצוותא עם לבנטה, וצברה במסטאיה 15 נקודות ב-16 משחקים.

ימיו של רונאלד קומאן כמאמן הקבוצה נראים ספורים, על פי הדיווחים מספרד. ב-21 משחקי ליגה צבר ההולנדי רק 4 ניצחונות, והקבוצה מדורגת במקום ה-15, 5 נקודות מעל לקו האדום. התקשורת הספרדית מדווחת כי אחרי גמר הגביע, צפוי המועדון לפטר את קומאן. "העתיד כבר נסגר", רמז מוררה, "עבדנו על זה בתקופה האחרונה, וההחלטות נקבעו ללא קשר לתוצאה בגמר הגביע". נו, אז קומאן נשאר או הולך? "יש לו חוזה עד 2010", אמר מוררה, "כרגע הוא המאמן, ואני חושב רק על הגמר הצפוי. האחריות על הנעשה היא על המאמן. אני לא אוהב את הכדורגל שאנו משחקים, אבל אני לא על הקווים וההחלטות המקצועיות הן לא שלי".

ריאל מעוניינת בגאטוסו

ריאל מדריד לא ממתינה לחגיגות הזכיה באליפות, וכבר חושבת על חיזוק לעונה הבאה. התקשורת האיטלקית מדווחת כי מילאן מעונייינת למכור את קשרה ג'נארו גאטוסו, והדבר העיר את הלבנים ששיגרו הצעה לרוסונרי: תנו לנו את גאטוסו, וקבלו 20 מיליון יורו.

גם העובדה שגאטוסו בן ה-30 חווה עונה לא ממש מרשימה, לא מנעה מריאל להציע זאת, משום שבברנבאו מתכננים למכור בקיץ את מהמדו דיארה, ויזדקקו לקשר דפנסיבי.

דיווח: אסולין עשוי לקפוץ לבוגרים

פרנק רייקארד כנראה לא ימשיך כמאמן ברצלונה, אבל בקאמפ נואו מנסים לשפר כל הזמן את יכולת הקבוצה. ג'וזף גווארדיולה. קפטן העבר ואחד מסמלי המועדון הגדולים ביותר, שמאמן כיום את ברצלונה ב', בה משחק הישראלי גיא אסולין, נשאל על ידי המנהל הטכני של בארסה, צ'יקי בגיריסטיין, מה דעתו על מה שקורה בקבוצת הבוגרים. "פפ" שיגר את רעיונותיו שכללו שיפור מקצוענות הקבוצה, שיפור הצוות הרפואי שלה והנחלת סגנון משחק שמתאים ליכולתה הפיסית.

גווארדיולה סבור שהשעתיים ביום בהן נמצאים השחקנים יחדיו, אינן מספיקות, וכי עליהם לבלות את יותר שעות ביממה ביחד כקבוצה. לדעתו זה יתרום לגיבוש החברתי והמקצועי. גם הצוותים המקצועים שעוסקים ברפואה וכושר צריכים להשתדרג לטענתו, וזאת כדי למנוע פציעות על ידי הכנה פיסית מדוקדת לפני ובמהלך העונה.

בתוך כך, פורסם היום ב"אלמונדו דפורטיבו" כי בשל העזיבה הצפויה של רונאלדיניו את ברצלונה, הישראלי עשוי לקפוץ כבר בעונה הקרובה כדי למלא את החלל בקישור השמאלי של הקבוצה. בעקבות ההצלחה בהקפצתם של בוז'אן קרקיץ' וג'ובאני דוס סנטוס, בברצלונה לא פוסלים, לפי הידיעה, את האפשרות שגם אסולין יקפץ שלב ויתפוס מקום בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully