וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתה רוצה שגרנט יפוטר?

אתר עיתון הטיימס העלה סקר בו נשאלה השאלה האם המנג'ר צריך לסיים את תפקידו. בלם מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד, סיכם על הארכת חוזהו

ביל אדגר, כתב הטיימס הלונדוני, העלה באתר האינטרנט של העיתון בשאלת הטריוויה היומית שלו, סקר בו נשאלה השאלה האם מנג'ר צ'לסי צריך להיות מפוטר. שאלה זו מגיעה יממה לאחר משחק התיקו 1:1 נגד וויגאן, שהרחיק את הכחולים עד כדי חמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד במירוץ לאליפות.

אמש, במחצית המשחק שהסתיימה ללא שערים ובסיום, אחרי שער השוויון בדקה ה-92 של אמיל הסקי, השמיעו אוהדי צ'לסי שריקות בוז לעבר המאמן. האם זהו קולם של רוב אוהדי צ'לסי, שרוצים שהמנג'ר הישראלי יעזוב אותם לנפשם או שמא מגיע לו לפחות להישאר בקבוצה עד תום העונה הנוכחי?

עד לשעה 14:30 לערך, עמדה התוצאה על 66 אחוזים, שסברו כי גרנט צריך לשים את המפתחות על השולחן. שעה לאחר מכן, התהפכה התוצאה, כאשר רק 47 אחוזים שהוא לא צריך להמשיך בקבוצה.

פרדיננד סגר לחמש שנים נוספות באולד טראפורד

בלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד סיכם על חוזה חדש בקבוצה. סוכנו של השחקן, פיני זהבי, הודיע כי השחקן בן ה-29 שחשב על מעבר ממנצ'סטר לברצלונה, סגר את פרטי החוזה החדש, בוא הוא אמור להשתכר בכ-130,000 לירות שטרלינג בשבוע. "החוזה החדש יהיה עד גיל 34, אבל זה לא יהיה חוזהו האחרון וזה גם ככל הנראה לא יהיה חוזהו האחרון במנצ'סטר", אמר זהבי. "ריו מאוד מאושר ביונייטד. הוא רוצה להישאר והם רוצים שהוא ימשיך. כמובן שהוא יכול היה ללכת למועדון אחר, אבל הוא לא רצה. אני מאמין שהוא יכול להמשיך ולשחק יותר מאשר פאולו מאלדיני, בלמה של מילאן, בן ה-39. ככה גם סבורים בקבוצה".

פרדיננד הגיע לאימפריה האדומה בשנת 2002 מלידס יונייטד תמורת סכום שיא של 29 מיליון ליש"ט. אולם הפתיחה שלו בקבוצה לא הייתה טובה. הוא החל להשתלב, אבל ב-2004 הושעה לשמונה חודשים עקב שימוש בחומרים אסורים. מאז שחזר הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה ואחד הברגים המרכזיים בתארים שהשיג המועדון בשנים האחרונות. פרדיננד מתפקד לעיתים אף כקפטן שלישי, אחרי גארי נוויל וריאן גיגס.

בניון לא מוותר על ליגת האלופות

ארבעה מחזורים לסיום העונה, ליברפול מדורגת רביעית במרחק 5 נקודות מהיריבה העירונית אברטון, שמדורגת חמישית. יוסי בניון והאדומים העפילו לחצי גמר ליגת האלופות העונה, ולא רוצים לשמוט את המקום בטבלת הפרמיירליג, שיקנה להם מקום בטורניר גם בעונה הבאה. "יש לנו יתרון נקודות ועודף שערים", אמר בניון לאתר הרשמי של הקבוצה בנוגע לתחתרות על המקום הרביעי, "אבל ישנן 12 נקודות בקופה, ועלינו לשמור על ריכוז , כי אברטון מסוגלת לסגור את הפער".

"חשוב למועדון לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה, ואנו רוצים לשחק בליגת האלופות וליהנות ממנה גם בעונה הבאה", הוסיף הקשר הישראלי. "בשבועות האחרונים אנו משחקים ממש טוב, וחוץ מההפסד למנצ'סטר יונייטד, התוצאות שלנו טובות. אין משחקים קלים בפרמיירליג, ולכן עלינו להמשיך ביכולת הזו עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully