וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו הודיע סופית על פרישה

"זמני עבר, היה כיף", הודיע החלוץ האגדי בן ה-42, שהוליך את ברזיל לזכייה במונדיאל 1994. "20 השנים האחרונות בחיי היו מאוד חיוביות"

מעשית זה כבר קרה לפני כמה חודשים, אבל הלילה (בין שני לשלישי) הודיע רומאריו על פרישה רשמית. "במחינה רשמית כבר הפסקתי לשחק. זמני עבר. היה כיף", אמר החלוץ האגדי, שהוליך את ברזיל לזכייה במונדיאל 1994, אחרי בצורת של 24 שנים ללא התואר החשוב ביותר בכדורגל העולמי. בסך הכל רשם רומאריו 56 שערים ב-73 הופעות במדי הסלסאו בשנים 1987 עד 2005.

רומאריו שיחק בהצלחה רבה בפ.ס.וו איינדהובן וברצלונה, עבר בולנסיה ולבש גם את מדיהן של פלמנגו פולמיננזה הבריזלאיות. עם זאת, יותר מכל היה מזוהה עם ואסקו דה גאמה, בה העביר 4 קדנציות. לפני כשנה כבר התחיל לדעוך, אבל נשאר על המגרש במטרה להגיע לשערו ה-1,000 בקריירה.

"20 השנים האחרונות בחיי היו מאוד חיוביות", הוסיף, "אם להיות כנה, אני מפסיק לשחק בגלל שאני לא בכושר בו אני יכול להמשיך לשחק. לפחות עכשיו לא אצטרך להתייצב לאימונים או לישון בבתי מלון לפני משחקי חוץ".

במהלך הקריירה שלו רומאריו נודע באופיו הסוער והמוחצן ובראיון אמר פעם: "כשנולדתי אלוהים הצביע עלי ואמר 'זה האיש'". בדצמבר האחרון הושעה עקב בדיקת חומרים אסורים שהתבררה כחיובית, אך כעבור כחודשיים התקבל הערעור שהגיש.

  • עוד באותו נושא:
  • רומאריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully