וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "זה עדיין לא גמור"

למרות התיקו מול וויגאן, אברהם גרנט עדיין מאמין בסיכוייה של צ'לסי לזכות באליפות ומוסיף: "אנחנו לא כובשים בגלל חוסר ריכוז"

בדקה ה-90 של המשחק מול וויגאן לצ'לסי אמש (שני) עוד נראה היה שהלונדונים יצננו את ההתלהבות של מנצ'סטר יונייטד מיום לפני כן ויורידו את הפער בפיסגה ל-3 נקודות שוב. הקבוצה של אברהם גרנט הוליכה 0:1, אבל אז הגיעה תוספת הזמן ואיתה שער שוויון של אמיל הסקי. אז הפער הוא 5 נקודות ולא 3, אבל המאמן הישראלי עדיין לא ויתר על החלום.

"לא, זה עדיין לא גמור", אמר אחרי המשחק, "יהיה לנו קשה יותר אבל שום דבר עדיין לא נגמר". גרנט הוסיף: "המחצית השניה הייתה אחת הטובות שלנו אבל בכדורגל דברים כאלה קורים כשאתה לא מרוכז ולא מנצל מצבים. יצרנו המון הזדמנויות אבל הבעיה הגדולה שלנו לאורך כל העונה היא שאנחנו לא מנצלים אותן".

גרנט הוסיף: "אנחנו לא כובשים בגלל חוסר ריכוז. היינו איטיים במחצית הראשונה". לפני המשחק הודיע פרנק למפארד הודיע למאמנו כי הוא אינו מתכוון לשחק בגלל מה שהוגדר כ"בעיות אישיות". מאוחר יותר התברר שהוא החמיץ את המשחק בגלל מחלתה של אימו.

בינתיים קיבלו אתמול גרנט וטל בן חיים חדשות טובות לאחר ששלטונות מאלזיה הכריזו כי לא תהיה להם כל בעיה לכניסת ישראלים לשטחה של המדינה. צ'לסי צפויה לפגוש נבחרת כוכבים מקומיים ב-29 ביולי בקואלה לומפור, במהלך הטור האסייתי שלה ושר החוץ המאלזי, ראיס יאטים, אמר: "למרות שאין לנו יחסים דיפלומטיים עם ישראל, אין לנו שום בעיה עם הביקור. כל מקרה ראוי להתייחסות נפרדת ואנחנו לא רוצים לערב פוליטיקה וספורט". כזכור, כשעוד התעוררו ספקות לגבי אפשרות כניסתם של גרנט ובן חיים למדינה שלפחות כחצי מתושביה הם מוסלמים, הודיעה צ'לסי כי אם הדבר לא יתאפשר, היא לא תגיע אליה.

מאמן וויגאן, סטיב ברוס, שיחק שנים ארוכות במנצסטר יונייטד ואתמול סייע לה לעשות צעד משמעותי לכיוון האליפות. "זו תוצאה נהדרת עבורינו כי ברגעים מסויימים נראה היה כאילו צ'לסי יביסו אותנו", אמר אחרי המשחק, "אבל היינו עיקשים וכריס קירקלנד עשה כמה הצלות מהדימות. הוא שוער נפלא ואם הוא יישאר כשיר, אין הרבה שוערים טובים ממנו".

הלאטיקס ממוקמים כעת במקום ה-15 בטבלה, 6 נקודות מעל הקו האדום, אבל לפניהם מספר משחקים קשים וכל נקודה היא בונוס. "יש לנו 35 נקודות ובשנים עברו זה הספיק בשביל להישאר בליגה", הוסיף ברוס, "זה הישג גדול וכרגע אנחנו נראים כמו קבוצה בהחלט טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully