וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויגאן כפתה 1:1 על צ'לסי

שער דרמטי של אמיל הסקי בדקה ה-92 קבע שוויון 1:1 בין צ'לסי לוויגאן והרחיק את הכחולים משמעותית ממנצ'סטר יונייטד ומאבק האליפות

צ'לסי איבדה הערב (שני) שתי נקודות יקרות במאבק על האליפות כשסיימה ב-1:1 ביתי עם וויגאן במשחק שהשלים את המחזור ה-34 בפרמיירליג, והפער שלה מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד עומד כעת על חמש נקודות.

קבוצתו של אברהם גרנט התקשתה להגיע למצבים במחצית הראשונה, השתפרה במקצת עם כניסתו של ג'ו קול בהפסקה וכבשה בדקה ה-55 עם בעיטה מדויקת של מייקל אסיין מקצה הרחבה, אבל חזרה לסורה בהמשך המשחק, והיתה מוכנה להסתפק בניצחון מינימלי מול הקבוצה הצנועה של סטיב ברוס. אלא שלאמיל הסקי הוותיק היו תכניות אחרות, ושער דרמטי שלו שתי דקות בתוך תוספת הזמן קבע את התוצאה הסופית.

עם ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה, יוצאת כעת צ'לסי למאבק הסופי על שני התארים שעוד נותרו לה. כבר ביום חמישי הקרוב היא תתארח בגודיסון פארק אצל אברטון החזקה, וביום שלישי הבא היא תחזור למרסיסייד למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות מול ליברפול, לפני שתחזור לסטמפורד ברידג' למשחק העונה מול מנצ'סטר יונייטד בסוף השבוע הבא.

פטר צ'ך, השוער הצ'כי הנפלא של צ'לסי שספג מכה עזה בפניו מרגלו של טל בן חיים באימון בשבוע שעבר והיה אמור להיעדר כמה שבועות לפחות, הפתיע פעם נוספת במהירות ההתאוששות שלו כשפתח בשער הכחולים, אבל לא הצליח להושיע בתוספת הזמן.

מהלך המשחק

ההזדמנות הראשונה במשחק היתה של צ'לסי, כשפריצה טובה של סולומון קאלו באגף ימין הסתיימה בהרמה לראשו של ניקולס אנלקה, שנגח מחמישה מטרים החוצה. בדקה ה-20 התקרבה וויגאן ליתרון מפתיע עם בעיטה חדה של לואיס אנטוניו ולנסיה, אבל צ'ך היה במקום והדף לקרן. שש דקות לאחר מכן הדף שוער וויגאן כריס קירקלד נגיחה קשתית של אנלקה ממש מקו השער.

בהפסקה הכניס גרנט את ג'ו קול במקומו של פלורן מאלודה החלש, ובדקות הראשונות של המחצית השניה השתלטה צ'לסי על המשחק, לחצה את וויגאן לשערה, ובאה על שכרה בדקה ה-55 כשאנלקה קיבל כדור עם הגב לשער והוציא לאחור למייקל אסיין, שהפציץ מקצה הרחבה פנימה והעלה את צ'לסי ל-0:1.

אחרי השער מיעטה צ'לסי להגיע למצבים נוספים, כשהאורחים מוויגאן ניסו לעקוץ בהתקפות נגד, והצליחו במשימה בדקה ה-92, כשהמחליף ג'ייסון קומאס הרים כדור מצוין משמאל, ואמיל הסקי הוותיק דחק את הרגל בדיוק בזמן הנכון בתוך תיבת החמש וקבע 1:1.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ג'וליאנו בלטי, אלכס, ג'ייסון טרי, ווין ברידג', מייקל אסיין, ג'ון אובי מיקל (אנדריי שבצ'נקו 92), מיכאל באלאק, פלורן מאלודה (ג'ו קול 46), סולומון קאלו, ניקולס אנלקה.

הרכב וויגאן: כריס קירקלנד, מריו מליחיוט, אמרסון בויס, פול שארנר, קווין קילביין, לואיס אנטוניו ולנסיה, ג'וסיפ סקוקו (ג'ייסון קומאס 56), ווילסון פלאסיוס, ריאן טיילור (מרלון קינג 79), מרכוס בנט (אנטוניו סיביירסקי 65), אמיל הסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully