וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הולכות לשוברי שוויון

חצאי גמר פלייאוף הנשים יוכרעו במשחק חמישי. רמלה שמרה על הבית עם 74:87 על רמה"ש. בנות השרון המשיכו בקאמבק עם 64:75 על רמת חן

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

אליצור רמלה ובנות השרון מסרבות להרים ידיים. שתי הקבוצות שהיו בסכנת הדחה לפני המשחק הרביעי, הצליחו להשיג הערב (שני) ניצחונות שישלחו את שתי סדרות חצי גמר הפלייאוף למשחק חמישי ומכריע. בפעם הראשונה בהיסטוריה, שני משחקי חצי גמר הפלייאוף הולכים למשחק חמישי.

אליצור רמלה ואלקטרה רמת השרון שמרו על הסטטיסטיקה של ניצחונות בית. רמלה, בעזרת יכולת מצוינת של רשידה אלוהים וג'קי ג'ונסון השיגה ניצחון ביתי 74:87 על אלקטרה רמת השרון. בנות השרון חזרו מהקבר ואחרי שהיו בפיגור 2:0 השיגו ניצחון חוץ 64:75 ברמת חן והשוו את הסדרה ל-2:2. כעת, שהמשחק החמישי אצלן בבית, הקבוצה של שיקי פלאח נמצאת בעמדת מצוינת לעלייה לגמר.

אליצור רמלה - אלקטרה רמת השרון 74:87 (2:2 בסדרה)

אליצור רמלה עדיין בחיים וגם הערב היא שמרה על הבית והשיגה את הניצחון שמנע ממנה לסיים את העונה. הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון שתי נקודות לאורחות, 21:19.

רמת השרון פתחה מצוין את הרבע השני והצליחה לברוח ליתרון תשע, 23:32 אבל רמלה לא הייתה מוכנה לוותר על המשחק, וחזרה לשוויון 40:40 עד למחצית.

המחצית השניה הייתה הצגה של קבוצה אחת. בראשותן של ברשידה אלוהים, ששלטה בריבאונד וג'קי ג'ונסון שקלעה 18 נקודות, יחד עם ניהול משחק נפלא של שי דורון, רמלה פתחה יתרון ולא שמטה אותו עד לסיום. הרבע השלישי הסתיים ביתרון שש לרמלה, 63:69 וברבע הרביעי עלתה רמלה ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום, 74:87 ומשחק חמישי בסדרה.

המאמן המנצח, אלי רבי אמר: "סירבנו ללכת הביתה. יש לנו יחידה לוחמת שלא ויתרה בראשות ברשידה אלוהים. כמו שאנחנו רואים זה לא קל, כי הם קבוצה יוצאת מן הכלל בשיא הכושר, אבל נעשה מה שאפשר. אנחנו לא נרים ידיים. אני מקווה שאחרי המאמץ הגדול שעשינו פה נוכל לעבור את הסדרה הזאת".

רפי בוגטין, עוזר מאמן רמת השרון: "מאוד רצינו לנצח, אבל רמלה שיחקו היום מעולה, שלטו בריבאונד והיו יותר אגרסיביים. הגיע להם הניצחון הזה היום, אבל אני מאמין שבבית אנחנו ננצח".

קלעו לרמלה: שי דורון 23, ג'קי ג'ונסון 18, שריל בייקר 14, בראשידה אלוהים 11, מישל סנואו, 10, קטיה אברמזון, 6, לייני סלווין 5. קלעו לרמת השרון: ג'יה פרקינס 23, דאדה ויליפיץ' 16, נעמי קולודני 10, מוניק קוקר 9, שימרית גיגי 3, לימור מזרחי 1.

מכבי רמת חן - בנות השרון 75:64 (2:2 בסדרה)

בנות השרון, שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון, פשוט לא מוכנות ללכת הביתה. אחרי שנקלעו לפיגור של 2:0 בסדרה ועם הגב אל הקיר, חזרו בנות השרון לשוויון ומשחק חמישי ומכריע בבית ביום חמישי הקרוב. לפני תחילת המשחק, בבני השרון המשיכו במסורת אימוץ הספורטים המוגבלים מארגון "ספיישל אולימפיקס", ואירחו 60 מהם.

בנות השרון היו דומיננטיות למן הפתיחה והרבע הראשון הסתיים ביתרון האורחות 23:28. ברבע השני, נרגעו שתי הקבוצות וקלעו כל אחת 11 נקודות בלבד והמחצית הסתיימה ביתרון 34:39 לבנות השרון.

הקבוצה של שיקי פלאח פתחה מבערים ברבע השלישי, עצרה את רמת חן על 10 נקודות בלבד והגדילה את הפער ל-17 נקודות: 44:61. הפער הגדול נשמר עד לסיום והסדרה הולכת למשחק חמישי.

פלאח אמר בסיום: "יש עכשיו משחק אחד ומה שהיה בארבעת המשחקים הקודמים מת. כיפרנו על מה שעשינו בשני המשחקים הראשונים. צריך להתייחס אל המשחק החמישי כאל גמר גביע".

קלעו לרמת חן: שירי שרון 15, אדווינה בראון 13, טאג' מקוויליאמס 12 (9 ריב'), ארמינטי פרייס 10, לנה מוסטפינה וחן שטיין 6 כ"א, שרון זאבי 2. קלעו לבנות השרון: מיסטי וויליאמס 28, טנישה רייט 19 (11 ריב'), חן נוסל 11, קטיה לויצקי 7, אורנית שוורץ, נועה גנור, נאדה דוריץ' ואביולה וואברה 2 כ"א

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully