וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: ”רוצה לפגוש את באיירן בצ’מפיונס”

לותר מתיאוס עוד לא נחת בנתניה, וכבר מפנטז על מפגש מול יריבו המושבע יורגן קלינסמן בליגת האלופות, ועוקץ: "קלינסמן לא מאמן"

מאמנה הבא של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, ממשיך לספק כותרות בגרמניה. בראיון שנתן מתיאוס ל"בילד" תקף שוב קפטן הנבחרת לשעבר את יריבו הגדול ומאמנה הבא של באיירן מינכן, יורגן קלינסמן וגם נתן הצהרה ראשונה לגבי קבוצתו העתידית: "אני רוצה לעזור למכבי נתניה ולהביא אותה למפגש מול באיירן בליגת האלופות".

מתיאוס וקלינסמן ידועים כיריבים גדולים עוד כאשר שניהם כיכבו במדי הנבחרת. קלינסמן ייאמן בעונה הבאה בבאיירן ומתיאוס, שנמצא כעת בקלן ומשלים את קורס המאמנים רוצה לפגוש אותו עם מכבי נתניה בליגת האלופות.

בראיון הנרחב השתלח מתיאוס בקלינסמן ותקף את החלטת ראשי באיירן מינכן להחתימו: "בבאיירן מכירים את סגנון העבודה של קלינסמן. הוא מוטיבטור אבל לא מאמן. כמאמן אין לו שום הישגים והוא מעולם לא עבד בשום קבוצה".

מתיאוס העדיף להתעלם מהעובדה שקלינסמן הוביל את נבחרת גרמניה למקום השלישי במונדיאל 2006, וייחס את ההישג לעוזרו, והמאמן הנוכחי, יואכים לאב: "העבודה בנבחרת הייתה רק של יואכים לאב. יורגן היה המתאם, הנציג. אני סקרן לדעת מה תרם קלינסמן לנבחרת הלאומית".

מתיאוס הוסיף: "זה לא מכובד עבור קולגה למקצוע שקלינסמן מגיע לצפות במשחק של באיירן לפני שהעונה הסתיימה. קלינסמן שבר קוד התנהגות של כבוד".

גם על העימות בין מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר לשוער הגרמני של הקבוצה, יינס להמן היה למתיאוס מה להגיד. כזכור, להמן תקף את ונגר וטען שהוא הפר הבטחה לתת לו לשחק. מתיאוס: "ליינס הייתה הזדמנות לעבור לדורטמונד בינואר. לדעתי, ונגר טיפל בו בצורה קורקטית. ההצעה שלי ללהמן היא שיהיה חכם אם יבלע בשקט את הגלולה המרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully