וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת גן מחפשת שתי נציגות בליגת העל

הפועל ר"ג המשיכה את התקופה הטובה עם ניצחון ענק, 1:4 על הפועל בני לוד, ועלתה למקום השלישי בטבלה עם אותו מספר נקודות כמו הפועל פ"ת

בעוד בליגה הבכירה חוגגים אוהדי בית"ר ירושלים אליפות שהוכרעה כבר בסיבוב השני, הרי שבליגה הלאומית הרוחות ממשיכות לגעוש משבוע לשבוע, כשכל משחק מאיים לקבוע עונה שלמה לקבוצות. היום (שני) סידרה הליגה מפגש מלא חשיבות לעתיד, כשהפועל רמת גן ממשיכה בקו העלייה האיטי שלה, כשהביסה במאבק על הכרטיס השני לליגת העל, את הפועל בני לוד, 1:4.

קרלוס צ'קאנה העלה את המארחים מרמת גן ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-13, שער שהחזיק מעמד במשך כל המחצית. למחצית השניה עלתה בני לוד עם לחץ על שערה של רמת גן, שהשתלם כשהשוותה בדקה ה-52 עם שער של מורד אבו ענזה. אלא שלא עברו 60 שניות, והמארחים קיבלו פנדל לזכותם, אותו בעט קובי חסן פנימה. בני לוד המשיכה לתקוף עד לסיום, אך לא מצאה את השער, ואז הגיעו שתי הדקות של ג'ורג' דאטורו, שכבש פעמיים בתוך זמן פציעות כדי לקבוע 1:4.

בעקבות הניצחון, עקפה רמת גן אל בני לוד בטבלה, ועלתה למקום השלישי, כשהיא מחזיקה באותו מספר נקודות כמו הפועל פתח תקוה מהמקום השני. בני לוד לעומת זאת, נמצאת במקום החמישי, 2 נקודות מרמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully