וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאיטו: "הרבה יותר כיף מלזכות ביורוקאפ"

מאמן חובנטוד בדאלונה, אאיטו רנסס, מאושר מהניצחון בגמר גביע יול"ב על ג'ירונה. אריאל מקדונלד, נותן כבוד: "הם שיחקו נהדר"

לאחר שהביסו 54:79 את ג'ירונה אמש (ראשון) ובכך הבטיחו מקום ביורוליג בעונה הבאה, הרוחות בחובנטוד בדאלונה ממשיכות להיות גבוהות. מאמן הקבוצה, אאיטו רנסס, התייחס לעומס הרב שהיה על שחקניו בשבוע החולף: "אולי היינו קצת עייפים, אבל הצלחנו לקלוע שתיים או שלוש שלשות חשובות, ולעצור את מארק גאסול (9 נקודות בלבד). זה הרבה יותר כיף מהזכייה ביורוקאפ".

איש המשחק, דזמונד מאלט, שקלע 26 נקודות ב-21 דקות: "אני מרגיש מבורך להיות בקבוצה הזאת. המשחק היה נפלא, שיחקנו נהדר וזה התשלם".

רודי פרננדז, כוכב הקבוצה שצפוי ללהטט בעונה הבאה מעבר לים: "זכייה בגביע היתה אחת מהמטרות שלנו בתחילת העונה". באשר לפציעה בכתף שהכריחה אותו לעלות מהספסל, אמר הסופרסטאר: "עשיתי מאמץ גדול להתגבר על הכאב כי במשחקים כאלה אין כאבים. פשוט נתתי את המקסימום".

בצד המפסיד ניסה לשמור פדרו מרטינז, מאמן ג'ירונה, על אופטימיות: "חובנטוד היתה יותר אגריסיבית ורעננה מאיתנו. ידענו עונה מוצלחת במפעל וצריכים לחשוב חיובי. אנחנו מסיימים עם טעם רע, אבל מסתכלים אל המחר". אריאל מקדונלד ידע לתת קרדיט לקבוצה הטובה במפעל: "הם שיחקו נהדר. אתה חייב לתת להם כבוד על משחק כל כך אינטנסיבי. עכשיו, כל שנותר לנו הוא לנסות ולהגיע לפלייאוף הספרדי, ולהתקדם משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully