וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעכשיו כל משחק זה מלחמת עולם"

14.4.2008 / 13:45

ארז מרקוביץ' הצטיין מול מכבי ת"א, אבל הפסיד. בהפועל ירושלים אופטימיים לקראת המאבק על הפלייאוף: "הכל תלוי בנו ורק בנו"

שרון בוקוב

הפועל ירושלים ירדה אתמול (ראשון) גאה ומאוכזבת מהפרקט ביד אליהו. אחרי שלושה הפסדים לקבוצות התחתית של ליגת ווינר, הגיעה ירושלים למשחק מול מכבי תל אביב שרק שלושה ימים לפני כן עשתה בית ספר לאחת האריות של הכדורסל האירופי, ושלטה במשחק מולה במשך 35 דקות.

5 דקות אחרונות של איבוד עשתונות הרשו לצהובים לכפות הארכה, שגם בה ירושלים לא נשברה, אך לבסוף נכנעה לאחר מאבק עיקש 113:111. בסיום המשחק דיבר דן שמיר על תקופה קשה שעוברת על חניכיו וציין כי "אנחנו נצטרך לעבוד ממש קשה כדי להגיע לרצף ניצחונות שיוביל אותם לפיינל פור". וכמה שהוא צודק, למרות היכולת הטובה מצאה עצמה ירושלים בסיום המחזור במקום השישי, כשגם עירוני נהריה וגם עירוני אשקלון מקדימות אותה בטבלה.

בהנהלת ירושלים לא אהבו במיוחד את העובדה שלמרות היכולת הגבוהה, הקבוצה לא הצליחה לנצח את המשחק: "התחלנו לחוות דברים שרק קבוצות קטנות חוו בעבר", אומר גורם בהנהלת הקבוצה, "נשארנו עם המחמאות ומכבי עם הנקודות. אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לא לאבד משחקים יותר עד סיום העונה על מנת להגיע לפיינל פור. ההפסדים הללו יכולים לפגוע בעתיד של הקבוצה".

גם עוזר המאמן זיו ארז לא נשמע מרוצה במיוחד: "אני לא יודע אם אנחנו צריכים לצאת מעודדים. למרות ששיחקנו טוב, קרו דברים שאנחנו צריכים ללמוד מהם, אבל בסופו של יום מסתכלים על התוצאה הסופית והפסדנו".

"אנחנו עדיין תלויים בעצמנו"

"אני עדיין מאמין שאנחנו תלויים בעצמנו, אם נעשה את העבודה שלנו נגיע לפיינל פור", אמר בביטחון הקפטן של הקבוצה, ארז מרקוביץ', יום אחרי ההפסד האכזרי. מרקוביץ' נתן את משחק השיא שלו העונה כשקלע 23 נקודות אך יותר חשוב מזה הוריד 16 כדורים חוזרים, מתוכם 13 בהתקפה. "לא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה אבל בכל זאת הפסדנו", הוסיף היום, "אני מסתכל על העובדה שאחרי המשחקים האחרונים הלא טובים, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק מול כל אחת, גם מול מכבי תל אביב ביד אליהו".

איך איבדתם יתרון כל כך מבטיח?

"זה מה שלפעמים יפה בספורט, כמו שבגמר הגיע בסיטואציה דומה זה היה לטובתנו, ככה אתמול זה היה הפוך. בסך הכל היה לנו רצף של טעויות בסיום המשחק. מספיק שדבר אחד לא היה קורה והיינו מנצחים את המשחק. כל הלילה חשבתי על המשחק, אולי אם הייתי נותן יותר אז היה אחרת".

ומעכשיו אתם נכנסים לישורת האחרונה.

"מעכשיו כל משחק מהשישה שנותרו מבחינתנו זה מלחמת עולם. נבוא לנצח כל אחד מהם. כבר במשחק הקרוב יש לנו את ראשון שזה מבחינתנו המשחק פתיחה של שארית העונה".

"הכל תלוי בנו ורק בנו. נכון שאשקלון לפנינו ואם הם מנצחים הכל הם יהיו לפנינו אבל אני לא בטוח שזה יהיה התסריט, אני די בטוח שהכל תלוי בנו", מסכים עם מרקוביץ' עוזר המאמן ארז, שיודע מה צריך לעשות החל מהיום, "השאיפה שלנו היא לנצח כל משחק כבר מהמשחק הקרוב ולא להתייחס למה אשקלון יעשו. אם נעשה מספר ניצחונות מקסימלי או מקסימום הפסד אחד, נעלה לפיינל פור".

אבל במצבכם זה לא ריאלי להגיד שלא תפסידו משחקים.

"אני לא רוצה לחשוב על פחות הפסדים מהמכות שציינתי. אני לא רוצה להיכנס לסיטואציות של שלושה ניצחונות או ארבעה ניצחונות. אנחנו צריכים לחשוב משחק- משחק ולהתחיל כבר עם ראשון במשחק הקרוב. כשנגיע לפיינל פור זה יהיה ערב או שניים נתונים ואנחנו יודעים מה לעשות כדי להגיע לשם".

איך עושים את המעבר ממשחק עם דריכות שיא למשחק מול קבוצה כמו ראשון לציון?

"אין לנו לוקסוס להכין את עצמנו רק למשחקי צמרת, כל משחק מבחינתנו הוא מלחמת עולם ונבוא לנצח בשיא הרצינות ונעשה את העבודה".

בירושלים מעודדים כי דרור חג'ג' שלא שיחק במשחק מול מכבי תל אביב עקב שפעת צפוי לחזור כבר מחר לאימוני הקבוצה ויהיה כשיר למשחק מול ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully