וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל שזו הרצליה, מחפשים לשמור על שאר קבוצות התחתית"

14.4.2008 / 12:33

בהרצליה זועמים על הביקורת כלפי המועדון, וטוענים שאם משחקה של אחת הגדולות היה מפוצץ "הייתה דרישה תקשורתית לניצחון טכני"

יממה אחרי שמשחקה נגד בית"ר ירושלים פוצץ לאחר חדירת אוהדי האלופה לכר הדשא, מכבי הרצליה זועמת. שחקני הקבוצה לא הורשו להתראיין על אירועי אמש (ראשון) ובקבוצה מאוד לא אהבו את הביקורת בתקשורת כלפי המועדון. בהרצליה דחו מכל וכל את טענותיו של איציק קורנפיין כאילו הקבוצה סירבה לעלות בחזרה לכר הדשא, ורגזו מאוד על הלחץ שמפעילות קבוצות התחתית כלפי ההתאחדות בעניין תוצאת המשחק.

"אריאל שיימן לא נתן בשום רגע הוראה לעזוב את טדי", מספר היום דובר הקבוצה, בני בקלו, על השתלשלות העניינים. "שיימן ביקש שנשאר בחדר ההלבשה, המתנו עד שיפת קרא לי ולקורנפיין, ושלושתנו עשינו דרכנו לכר הדשא. כבר במעבר, ההמון חסם את דרכנו, ולא הצלחנו לעלות למגרש ממתחם חדרי ההלבשה. יפת הוביל אותנו לחדרו, ושם אמר לנו שהמשחק הסתיים ולא יחודש. כל הסיפורים האחרים, הם פטפוטי סרק".

בהרצליה מתכוונים לעמוד על רגליהם האחריות אם לא יקבלו ניצחון טכני. "אני מקווה שיפעלו לפי החוק, כי אין מקום לפרשנות או שיקול דעת במקרה הזה", אמר בקלו, "החוק ברור". קבוצות בתחתית החלו מפעילות לחץ על גורמים בהתאחדות בתקווה למנוע מהרצליה ניצחון טכני, ובקבוצה זועמים על התנהגות היריבות. "קראתי שקבוצות תחתית אומרות כל מיני דברים, ואני אומר שאם קבוצות אלו היו במצבנו, תוך 5 דקות הן היו בשער הגיא עם הפנים לתל אביב".

"אם המקרה היה קורא בגרמניה, במחזור האחרון של הליגה, זה כלל לא היה מגיע לבית דין משמעתי, אלא היו חותמים את המשחק בהפסד טכני לקבוצה שאוהדיה פרצו למגרש. פה זו מדינת פרטץ' וקומבינה, ובגלל שזו הרצליה הקטנה, מחפשים איך לשמור על שאר קבוצות התחתית".

גם התקשורת אשמה

בהרצליה כולה זועמים גם על מספר כלי תקשורת, שלטענתם מגבים את צעדם של אוהדי בית"ר ירושלים ועושים איפה ואיפה. "אם זה היה קורה לאחד המועדונים הגדולים שמתמודדים בתחתית", רושף בקלו, "היינו רואים היום פה אחד דרישה תקשורתית לניצחון טכני. קראתי באחד מכלי התקשורת קריאה לקיום משחק חוזר, ללא שום נימוק. גם עיתונאים צריכים לשמור על החוק. מנסים להסית את דעת הקהל מהדבר החמור שקרה בטדי, לעבר הרצליה, שהייתה רק סטטיסטית באירוע ואין לה שום נגיעה להתפרעות".

"קבוצות התחתית?", הוסיף בקלו, "התוצאה קריטית גם לקבוצות הצמרת. נתניה וקרית שמונה יכולות באותה מידה לתמוך בהפסד טכני לבית"ר, כדי לשמור על הסיכוי התאורטי שלהן לזכות באליפות. קראתי הבוקר טור של אחד משחקני העבר המפורסמים, בכלי תקשורת ששייך לבעלים של בית"ר, בו יצא נגד שיימן, ואני שואל איפה האתיקה העיתונאית של אותו גוף תקשורת?".

בקלו מזכיר כי לפני כ-10 שנים היתה זו הרצליה שספגה הפסד טכני, לאחר שהתאורה במגרשה נפלה במשחק מול צפרירים חולון. "לא ערערנו כי זה היה מוצדק. גם במקרה מאמש אין סיבה לא לתת הפסד טכני. באופ"א חוקי המשמעת מאוד ברורים. פיינורד סולקה מגביע אופ"א בגלל התפרעות אוהדיה, חיפה הודחה בפרשת הפקס, וכך צריך להיות גם בישראל. מנחם בגין אמר פעם 'יש שופטים בירושלים', ואנחנו אומרים 'יש דיינים בבית הדין של ההתאחדות'. אנו מקווים שיפסקו לפי התקנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully