וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי הרצליה

שער של עידן טל בדקה ה-70 העלה את בית”ר ירושלים ל-0:1 מול מכבי הרצליה, אבל הקהל פרץ למגרש 4 דקות לסיום והמשחק פוצץ

כמה חבל שאוהדי בית"ר ירושלים החליטו לפוצץ את המשחק היום, אבל זה קרה ובדקה ה-87 הם נכנסו למגרש והפסיקו משחק כדורגל מצוין, במצב של 0:1 לבית"ר ירושלים מול מכבי הרצליה.

למשחק הזה הגיעה מחמאה גדולה מהתוצאה שלו עד אז ובעיקר מפיצוצו. כל הנסיבות הצביעו על כך שתיקו יהפוך להישג גדול עבור הרצליה. גם החוזק של בית"ר, גם העובדה שהמשחק בחוץ וגם ההפסדים של מרבית יריבותיה לתחתית הצביעו על זה שהרצליה תהיה מאושרת מנקודה, אבל פרדי דוד, מאמן גדול שלא מקבל את ההערכה לה הוא ראוי, הגיע כדי לנצח.

המאמן של הרצליה עלה עם שני חלוצים ועם הכוחות המוגבלים שלו עשה הכל כדי לכבוש. הרצליה משחקת כבר חודשים עם כפיר אדרי ואסי משיח כמגינים ועם דייהו דייויס כבלם. שלושתם שיחקו כל חייהם כשחקני קישור, אבל לזכותם יאמר שהם בהחלט משתדלים ולפחות מבחינת הקשר הניגרי, הוא בהחלט משכנע גם בעמדה החדשה. מצד אחד ההתקפות מהאגפים הפכו למסוכנות, מצד שני ההגנה של הקבוצה מהשרון הייתה דלילה.

ביחד עם הרצון העז של בית"ר לרצות את הקהל וההליכה קדימה שוב ושוב בניסיונות לכבוש מהר והרבה, התוצאה הייתה משחק עם אינספור הזדמנויות, החמצות, מבצעים וכדורגל שוטף. הרצליה הגיעה להזדמנויות, בית"ר טיילה ברחבה האורחת שוב ושוב, אבל החמצות בשני הצדדים ובעיקר ב-16 של אמיר אדרי, מנעו מהשערים להגיע. עד השער של עידן טל, שדווקא במשחק כזה קצבי הגיע ממצב נייח. אז הגיע הפיצוץ והכל היסטוריה.

מהלך המשחק

דקה 5: רומולו קיבל כדור מעמית בן שושן ובעט כדור חזק מ-17 מטרים, סמוך לחיבור של אדרי.

דקה 9: בן שושן קיבל כדור ברחבה עם הגב לשער, הסתובב ובעט חזק מעל המשקוף.

דקה 12: משיח חתך את ההגנה של בית"ר, נכנס לרחבה ושיחרר בעיטה שטוחה שקאלה הדף לקרן.

דקה 15: ברוכיאן השתלט על הכדור בתוך הרחבה, עבר את אדרי ובעט שטוח מימין לשמאל, סנטימטרים מהקורה.

דקה 20: בן שושן שוב מצא את עצמו חופשי ברחבה ובבעיטה אדירה מ-12 מטרים אלכסונית הצמיד את הכדור למשקוף.

דקה 28: הרצליה יצאה למתפרצת, הכדור הגיע לשלו מנשה, שהפציץ מכ-30 מטרים חצי מטר מעל המשקוף.

דקה 32: הפעם היה זה יואב זיו שנהנה מהדלילות של הרצליה בהגנה, אבל דייויס גלש והוציא לקרן לפני שהכדור נכנס.

דקה 54: שלו מנשה קיבל כדור בתוך סבך הקשרים של בית"ר והצליח לשחרר בעיטה מצוינת ברגל ימין מ-20 מטרים, קאלה זינק והדף לקרן.

דקה 70: גול! עידן טל שיגר בעיטה חופשית חזקה ושטוחה מ-18 מטרים, הכדור עבר בתוך החומה של הרצליה ונכנס. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 82: טוטו תמוז חתך משמאל לימין ובעט מ-17 מטרים, אדרי שמט, אבל למזלו הכדור הורחק לקרן.

דקה 87: אוהדי בית"ר ירושלים פרצו למגרש, המשחק הופסק ולאחר כ-20 דקות הוחלט על סיומו.

בית"ר ירושלים: טברקטו קאלה; יואב זיו, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג (טוטו תמוז 71), עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (גל אלברמן 60), רומולו (חן עזריאל 86).

מכבי הרצליה: אמיר אדרי, אסי משיח, דייהו דייויס, חיים מלכה, כפיר אדרי, אסף קריספיס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה (שי ביטון 83), דייהו ג'ייאובה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully