וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זה פשוט היה משחק נהדר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד נהנה מהכדורגל שהוצג במשחק מול ארסנל ועוד יותר מהניצחון. פרדיננד: "3 נקודות גדולות". ונגר כבר בשלב הסקת המסקנות

במשך רגעים ארוכים אתמול (ראשון) נראה היה שמנצ'סטר יונייטד נמצאת בדרכה להפסד לארסנל ושהתותחנים חוזרים למאבק האליפות. ארסנל שיחקה מצוין והוליכה 0:1 באולד טראפורד, אבל פנדל של כריסטיאנו רונאלדו ובעיטה חופשית של אואן הארגריבס עשו מהפך והשדים האדומים ניצחו 1:2 ופתחו פער של 6 נקודות על פני צ'לסי ו-9 על פני ארסנל.

"אני חושב שהאיכות של המשחק הייתה פשוט יוצאת מן הכלל", אמר אלכס פרגוסון אחרי המשחק והחמיא ליריבה: "ארסנל שלטו במחצית הראשונה. הם היו טובים יותר ואנחנו היינו עצבניים. היו להם דקות פנטסטיות וזה פשוט היה משחק נהדר". הסיר הסקוטי הוסיף: "ידענו שארסנל היא קבוצה טובה, אבל עברנו את היום הזה בהצלחה. עכשיו יש לנו כמה ימים לנוח".

בצד השני נרשמה אכזבה גדולה. עוד לפני המשחק התבטא ארסן ונגר ואמר שאם קבוצתו תפסיד את תאבד סופית את הסיכוי לאליפות ואחרי המשחק המשיך הצרפתי באותו קו: "אנחנו מחוץ למירוץ האליפות. מאז מרץ קיבלנו היטב את המסר לגבי החוסר שלנו בעומק ואנחנו מבינים את זה. נצטרך לשבת ולנתח את המצב".

"מעטות הפעמים בהן נקלענו לפיגור בבית, אבל הראנו את היכולת שלנו לחזור ואת הרוח הקבוצתית האדירה שלנו", אמר ריו פרדיננד, שענד אתמול את סרט הקפטן של יונייטד, "אלו שלוש נקודות גדולות, אבל יש לנו עוד משחקים העונה. עוד לא זכינו באליפות ועלינו לנצח בכל המשחקים שנותרו לנו".

כובש שער הניצחון, אואן הארגריבס, הוסיף: "עשינו היום צעד גדול. המאמן אמר לנו שאם ננצח נמשיך לזכייה באליפות ועשינו את החלק הראשון. אני מקווה שבאמת נזכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully