וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בעונה הבאה: שתי נציגות ביול"ב קאפ

14.4.2008 / 0:23

הישג למנהלת הליגה: למרות הירידה במספר הקבוצות במפעל, ישארו שתי קבוצות ישראליות במפעל. המשחקים יעברו ככל הנראה לרביעי

הקבוצות הישראליות שנלחמות על מקום בפיינל פור יכולות לחייך: גם בשנה יהיו שתי קבוצות ביול"ב קאפ. אחרי שבשנה שעברה, כשהמפעל מנה 54 קבוצות שיחקו במפעל 2 נציגות ישראליות (הפועל ירושלים וגליל עליון) השיגו ראשי מנהלת ליגת ווינר, אבנר קופל ועדלי מרכוס, הישג משמעותי בקונגרס יול"ב שנערך במקביל לטורניר הטופ אייט של היול"ב קאפ. הדבר נחשב להישג גדול, בעיקר כיוון שמכסת הקבוצות ירדה ל-32 בלבד.

שתי הקבוצות שיכנסו למפעל יהיו הקבוצה שתעפיל לגמר הפיינל פור, והקבוצה שתזכה במשחק על המקום השלישי בפיינל פור. הקבוצה שתעפיל לגמר הפיינל פור תזכה להתחיל בשלב הבתים, ואילו הנציגה השנייה תחל את המפעל כבר בשלב המוקדמות. במהלך הפגישה עם ג'ורדי ברטומאו הודיע המנכ"ל כי הארגון שבראשו הוא עומד רואה בהפועל ירושלים קבוצה בעלת מסורת והישגים במפעל, ולכן הוא יראה בחיוב רב את השתתפות הקבוצה, בכפוף להחלטה בלעדית של מנהלת ליגת העל בכדורסל.

כמו כן, במהלך השיחה העלו קופל ומרכוס את נושא הזזת המשחקים במפעל היול"ב קאפ, מימי שלישי לרביעי, כדי לאפשר לקנציגות הישראליות זמן להתכונן בצורה נוחה יותר. בשלב זה, ניתנה הסכמה עקרונית להזזת משחקי הבית לימי רביעי, כאשר לגבי משחקי החוץ המועד יקבע בכפוף להסכמי השידור הטלוויזיונים ותשובה תינתן בסמוך למועדי המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully