וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום: "אחד מהמשחקים המשוגעים ששיחקתי בהם"

גם הגארד של מכבי ת"א יודע שהניצחון על הפועל ירושלים היה מיוחד ביותר. שרף: "היה מחדל חמור בריבאונד". שמיר: "מאכזב ומתסכל"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: יותם רונן

במכבי תל אביב דיברו השבוע בעיקר על העלייה של הקבוצה לפיינל פור, ולרגע נדמה היה שמישהו שכח שם מהמפגש מול הפועל ירושלים. אלא שהאדומים לא שכחו, בעיקר לא את הניצחון שלהם ביד אליהו בגמר הגביע, והגיעו הערב (ראשון) במטרה אחת ויחידה: לנצח את המשחק. זה הסתיים במאבק אדיר, 224 נקודות, והארכה אחת, בסופה ניצחה מכבי תל אביב 111:113.

קבוצתו של דן שמיר שוב נחלה הפסד, אבל להבדיל מהשבועות האחרונים, בהם הפסידה לקבוצות נחותות ממנה, הפעם ירושלים הציגה משחק לחימה נהדר, לא פחדה מהאלופה הישראלית, ושוב הפיחה תקווה שתהווה יריבה עיקשת גם בפיינל פור, ברגע האמת.

מאמן מכבי תל אביב, צביקה שרף, שסיים בצד המנצח, לא שמח יתר על המידה. "מכבי לא צריכה לקבל כל כך הרבה נקודות מקבוצות פה בבית", אמר המאמן בסיום. "הריבאונד היה מחדל חמור של ההגנה שלנו. רק כשראינו מול הלוח את המצב השתפרנו בהגנה ובהתקפה. עדיין, עדיף לנתח את הדברים אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד".

גם שרף יודע מה הביא לקבוצתו את הניצחון: "ברגע שהפועל ירושלים נכנסה להארכה, היה להם משבר פסיכולוגי אבל לא הצלחנו לעשות את הפוש המתאים ונתנו להם לחזור מ-4 הפרש". לגבי איש המשחק שלו, וויל ביינום, אמר המאמן: "וויל באמת מקבל ניסיון ולומד כל היום. עדיין יש לו החלטות לא נכונות פה ושם אבל הם ירדו בכמות גדולה מאוד. יש לו בטחון והלוואי וימשיך להתקדם".

ביינום עצמו נשמע מאושר בסיום, ואמר: "נמאס לי להפסיד. זה היה אחד מהמשחקים המשוגעים ששיחקתי בהם אבל הייתי בכמה משחקים כאלה, אבל הצלחנו למצוא דרך לשלב בין היורוליג למשחקים בליגה. ירושלים שיחקנו מצויין, בעוד אנחנו שיחקנו הגנה נוראה. כאילו שהיינו בחופשה". למרות זאת, לביינום אין ספק מי תסיים כאלופה בסוף העונה. "מכבי היא הקבוצה הכי טובה בליגה, והכל תלוי בנו".

דייויד בלות'נטל, ששוב היה שם ברגעי האמת בשביל צביקה שרף, ונראה שהוא בכושר נהדר, אמר בסיום: "בדיוק בשביל הקליעות האלו אני עובד ומתאמן. אני רגיל לזה. מצאו אותי חופשי, ואני אף פעם לא מאבד את הביטחון שלי ומאמין בעצמי".

בצד המפסיד, לא האמינו האדומים שזה שוב קורה להם. שוב משחק שנמצא בהישג נגיעה, שוב איבוד עשתונות וחוסר ריכוז, וכמו בשבועות האחרונים, שוב הפסד. "הינו צריכים את הניצחון הזה וזה מאכזב ומתסכל שאין לנו את זה", אמר מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר. "אבל אני מקווה שבכל זאת נעלה על המסלול הנכון. חזרנו למשחק עם 2 שלשות וכל הכבוד למכבי". גם שמיר יודע, שהופעה טובה לאו דווקא אומרת נקודות, ואם קבוצתו לא תשיג כאלה במהירות, היא תמצא את עצמה מחוץ לארבע הגדולות. "אנחנו נצטרך לעבוד מאוד קשה ונקווה שבכל זאת נצליח לשחק יותר טוב ולעלות לסדרת נצחנות שתעלה אותנו לפיינל פור".

ג'יימי ארנולד, אחד שכבר לבש צהוב ואף לקח לאדומים את האליפות בעונה שעברה, עכשיו חווה את מה שהרגישו שחקני ירושלים: "זה היה הפסד כואב. היינו בשליטה אז אין לנו את מי להאשים חוץ מאת עצמנו. הפסדנו את המשחק בגלל קבלת החלטות לא טובה בסיום. לא חושב שהפסדנו בגלל השופטים, הם טעו לשני הכיוונים. הרגשנו שהמשחק בידיים שלנו, אבל איבדנו אותו".

* מכבי תל אביב קיבלה היום הודעה ממינהלת הליגה בדבר הקדמת המשחק מול הפועל חולון ליום חמישי הקרוב, ה-17 באפריל. מכבי הודיעה כי אין באפשרותה בשום פנים ואופן לשחק במועד זה וביקשה להשאיר את המשחק במועד המקורי שנקבע, יום שני 21 באפריל, אך כרגע לא ברור מתי יתקיים המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully