וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע יול"ב: קטאלוניה ניצחה והפסידה

שתי הקבוצות מהחבל נפגשו בגמר הגביע של המפעל. חובנטוד בדאלונה הביסה את ג'ירונה 54:79 וזכתה. דינמו מוסקבה סיימה במקום השלישי

מפעל היול"ב קאפ הגיעה הערב (ראשון) לשיאו עם משחק הגמר, שגם נעל את טורניר הפיינל אייט החדשני של הטורניר שנערך כולו בסוף שבוע אחד בטורינו, איטליה. חובנטוד בדאלונה הביסה בגמר את ג'ירונה 54:79 בקרב קטאלוניות וזכתה בגביע.

בדאלונה, שניצחה ברבע גמר את ולנסיה 67:77 ובחצי הגמר את גלאטסראיי 83:90, דווקא פתחה חלש את המשחק. ג'ירונה, בהובלתם של אריאל מקדונלד ומארק גאסול הובילו אותה ליתרון 16:21 בסיומו של הרבע הראשון. חובנטוד עשתה ריצה של 2:12 בפתיחת השני כדי לתפוס את ההובלה. מכאן והלאה יתרונה תפח והלך ובסיום הרבע 27:34. ברבע השלישי, פתחה בדאלונה בעוד ריצה, כאשר ג'ירונה נותרה תקועה דקות ארוכות על 35 נקודות ופשוט לא הצליחה לייצר נקודות. בדאלונה ברחה והעבירה את הגראבג' טיים להנאתה עד לשריקת הסיום ותחילת החגיגות.

דמונד מאלט הוביל את קלעי חובנטוד בדאלונה עם 26 נקודות, רודי פרננדז הוסיף 13, ג'רום מויסו עם 10, לובוש בארטון וג'אן הנדריק יאגלה עם שמונה נקודות כל אחד. מן העבר השני, איבן רדנוביץ' המטיר 20 נקודות, אריאל מקדונלד הוסיף 11 לג'ירונה.

במשחק על המקום השלישי ניצחה דינמו מוסקבה את גלאטסראיי 67:84. כבר ברבע הראשון נגמר הסיפור של הטורקים במשחק, שכן הם ייצרו רק שמונה נקודות, לעומת 26 של הקבוצה מבירת רוסיה. גלא עוד ניסתה לחזור ובסיום השלישי היא ירדה עם פיגור של תשע נקודות (57:48), אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. דינמו מוסקבה מסיימת את הטורניר עם מדליית הארד.

את דינמו מוסקבה הוליכו סרגיי מונייה עם 17 נקודות. רובראטס יאבטוקאס הוסיף 14 וקטף תשעה ריבאונדים, מילוש וויאניץ' 13, טראוויס האנסן עם 12 ושישה ריבאונדים והנרי דומרקאנט עם 11. לגלא הרבו: ארדם טורטקן עם 16, צ'רלס גיינס ודי בראון קלעו 11 נקודות כל אחד.

* יריבתה של מכבי תל אביב בפיינל פור, מונטפסקי סיינה, המשיכה לשמור על מאזן מושלם בביתה. הקבוצה מחבל טוסקאנה הביסה 63:97 את טראמו. רומיין סאטו דפק 27 נקודות, קשישטוף לברינוביץ' תרם 17 נקודות, דרק דיינר עם 16, בנג'ימן אזה הוסיף 15 והוריד 10 ריבאונדים. שון סטונרוק שאב 11 ריבאונדים, אבל לא קלע אף נקודה. את האורחים הוביל רוג'ר פאוול עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully