וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הגדילה את הפער

הלבנים ניצחו 0:1 את מורסיה משער של סניידר והגדילו את הפער בצמרת לתשע נקודות. ויאריאל נוצחה 1:0 ע"י אלמריה. לה קורוניה-בילבאו 0:3

המחזור ה-32 המשיך הערב (ראשון), כשבמוקד נערך משחקה של ריאל מדריד מול מורסיה. הליגה הספרדית מתקרבת לרגעי ההכרעה והטבלה הולכת ומתבהרת.

זה לא היה אמור להיות קשה במיוחד לריאל כשאירחה בסנטיאגו ברנבאו את הקבוצה החלשה בליגה, מורסיה מהמקום ה-19 בטבלה. בדקה ה-19 נשארה ריאל עם עשרה שחקנים, כשמיגל טורס הורחק בכרטיס אדום. זה לא הפריע ללבנים לעלות ליתרון בדקה ה-59 משער של ווסלי שניידר, שהגדיל כצפוי את יתרונה של ריאל בטבלה ל-9 נקודות. ברנד שוסטר יכול לחייך.

אלמרייה - ויאריאל 0:1

ויאריאל רצתה לעלות למקום השני על חשבונה של ברצלונה. הקבוצה הביתית לעומת זאת ניסתה להתאושש מהתבוסה 3:6 לאתלטיקו מדריד במחזור הקודם. בדקה ה-17 דייגו לופז מוויאריאל הורחק, והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בדקה ה-84 העלה אקסייטה את אלמרייה ליתרון ששימח בעיקר את הח'ברה הקטאלונים שנשארים במקום השני.

ויאדוליד - אתלטיקו מדריד 1:1

אתלטיקו מדריד רצתה לברוח מראסינג, שניצחה אתמול את ולנסיה, ולהתבסס במקום הרביעי המבטיח השתתפות בליגת האלופות. אולם שער בדקה ה-90 איזן את המשחק ושלח את אתלטיקו עם שמחה מעורבת הביתה.

השער הרשון במשחק נכבש רק בדקה ה-70. מקסי רודריגז העלה את הרוחיבלאנקוס ליתרון ראשון במשחק. אך כאמור זה לא הספיק לאתלטיקו. בדקה ה-90 איזן אוגבצ'ה וחתם את התוצאה. 1:1 שמקרב את אתלטיקו לליגת האלופות.

לה קורוניה - בילבאו 0:3

קבוצתו של דודו אוואט ניסתה הערב (ראשון) לשמור על הכושר המצויין בו היא נמצאת, אך בשביל לעשות זאת היא היתה חייבת לנצח את אתלטיקו בילבאו, שבמחזורים האחרונים מציגה כדורגל משובח ומתוך 18 הנקודות האפשריות במחזורים האחרונים השיגה 14 נקודות.

בדקה ה-31 היה זה פבריציו קולוצ'יני שהעלה את הקבוצה הביתית ליתרון ראשון במשחק. בדקה ה-64 העלה סרחיו את לה-קורוניה ל-0:2 והיתרון של קבוצתו של אוואט נראה מבטיח. קסמירסקי סגר את הסיפור לקראת סוף המשחק. 0:3 חשוב לדפור.

מאיורקה - סביליה 3:2

בכדי להצדיק את מקומה בצמרת הליגה הספרדית, היתה חייבת סביליה לנצח את מאיורקה שמנסה גם היא לעלות לצמרת ולהתרחק מהתחתית. ממש לקראת סוף המחצית הראשונה מצא רנאטו את הרשת של מאיורקה וקבע את תוצאת המחצית - 0:1 לסביליה. השער לא שבר את הקבוצה הביתית, ומיד בפתיחת המחצית הראשונה חזרו למשחק עם שער מהיר של גויזה - 1:1

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב, ובדקה ה-68 העלה קאנוטה את סביליה ליתרון 1:2. בדקה ה-76 סגר אלבס את הסיפור והעלה את סביליה ליתרון 1:3. בדקה ה-90 כבשו המאיורקים שער מצמק שלא הספיק.

תוצאות נוספות:

בטיס - לבנטה 1:0

לבנטה נמצאת עמוק במקום האחרון של הליגה ורחוקה 10 נקודות מהקבוצה שמעליה, מורסיה. זה לא הפריע לה להפתיע את ריאל בטיס באיצטדיונה הביתי. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך בדקה ה-52 היה זה סאנצ'ז שהעלה את הקבוצה החלשה על הנייר ליתרון 0:1 מדהים ב"מנואל רואיס דה לופירה".

אספניול- אוסאסונה 1:0

לאוסאסונה: אסטודיו (31)

חטאפה - סראגוסה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully