וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסייג: "הדובדבן היה לראות את הקהל של בני יהודה"

13.4.2008 / 19:14

המאמן החדש שהוביל את הקבוצה לרצף של 4 ניצחונות, לא ממהר להתלהב. "עדיין אי אפשר לדבר על הישארות בליגה, זה עוד מוקדם"

כיממה לאחר הניצחון הגדול של בני יהודה, 0:2 על מ.ס. אשדוד, מצב הרוח בקרב השחקנים נמצא בעננים. היום (ראשון) קיבלו השחקנים יום חופשי ויחזרו להתאמן רק מחר. "אין כאן שום קסמים ושום נוסחאות פלא", אמר היום שחקן בקבוצה. "יעקב וחזי אומרים לנו לפני כל משחק, 'לכו ותהנו' וזה מה שאנחנו עושים. עולים על הדשא ונהנים", אמר השחקן, לאחר ארבעת הניצחונות הרצופים של הקבוצה. "עברנו העונה תהפוכות מכל הסוגים, עכשיו זו תקופה שהכל נדבק. יש אנרגיות חיוביות ואנחנו משחקים בלי לחץ, כנראה שזה מה שעושה את ההבדל, אבל צריך לזכור שאנחנו עדין במקום האחרון ונצטרך לנצח עוד משחקים בכדי להבטיח את ההישארות".

שחקן אחר בקבוצה תולה את השינוי שחל בקבוצה במספר סיבות: "ברור שהשינוי על הקווים עושה את שלו. יעקב אסייג נותן לנו הרבה שקט ולא מלחיץ גם כשדברים לא דופקים במשחק או באימונים. חזי שירזי הכניס בנו את המוטיבציה והאמונה וברור שזה עובד על כל השחקנים. חוץ מזה קרו גם שינויים מקצועיים כמו ספיגת שער אחד בארבעה משחקים, דבר שמראה על משחק הגנה מצוין של כל הקבוצה, כמובן שהחלוצים חזרו לכבוש. גם משה ביטון, גם אלירן לפני שנפצע וגם אסי בלדוט שחוזר לעצמו, פתאום הכל מתחבר לנו ונראה הרבה יותר קל", אומר השחקן. "הקהל אתמול היה השחקן ה-12 שלנו, ואנחנו קוראים להם להמשיך לבוא למשחקים. המשחק הבא בפתח תקווה הוא משחק מפתח וככה יהיו כל המשחקים עד סיום העונה, עד שבעזרת השם נבטיח את ההישארות".

המאמן יעקב אסייג אמר בתום הניצחון על אשדוד: "הדובדבן הכי גדול אתמול היה לראות את הקהל הנהדר של בני יהודה, ואני מקווה שהם יבואו גם לפתח תקווה ויתנו לנו גם שם אוירה טובה. עדיין אי אפשר לדבר על הישארות בליגה, זה עוד מוקדם. עם כל הכבוד לניצחון אתמול אנחנו עדיין תלויים במכבי הרצליה, ואם הם ינצחו היום, אז לא עשינו כלום". ארגון האוהדים החדש שעמל רבות בכדי לגייס את אוהדי הקבוצה למשחק מול אשדוד, ימשיך לעשות פעולות שיווקיות על מנת להבטיח את נוכחותו של כל הצבא הכתום גם בפתח תקווה. עורך הדין אלון פלס, אוהד הקבוצה, יממן הסעות וכרטיסי כניסה למשחק עבור 500 ילדי מחלקת הילדים והנוער של המועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully