וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר שוב בפור של 4 נקודות

רומא ניצחה 1:3 את אודינזה והורידה לנקודה, אבל הנראזורי לא נבהלו וניצחו 0:2 את פיורנטינה במשחק צמרת, כדי להחזיר את הפער

אחרי שאתמול (שבת) נפתח המחזור ה-33 בליגה האיטלקית עם הקונצרט בין מילאן ליובנטוס, נמשכו היום המשחקים. עוד לפני שאינטר ניצחה את פיורנטינה 0:2, צימקה רומא את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד בפיסגה אחרי ניצחון על אודינזה, אבל לאחר מכן הפער חזר ל-4 כמובן. בתחתית השיגה קליארי המתאוששת ניצחון גדול בליבורנו וסמפדוריה יספסה הזדמנות לטפס למקום החמישי.

אינטר - פיורנטינה 0:2

אינטר הגיעה למשחק כשהלחץ עליה, שוב, אבל החניכים של רוברטו מאנצ'יני הוכיחו בגרות והשיגו ניצחון מצוין על יריבה מהצמרת הגבוהה. הנראזורי המתינו בסבלנות עד הדקה ה-55, אז כבש אסטבן קמביאסו את הראשון. כעבור 7 דקות הכפיל מריו באלוטלי המבטיח את התוצאה, שנותרה בעינה עד הסיום.


אודינזה - רומא 3:1

רומא עשתה לה מנהג בשבועות האחרונים לשחק לפני אינטר וגם היום היא הצליחה לנצח ולהלחיץ את יריבתה על ידי צימוק הפער ממנה לנקודה בלבד. בסוף זה לא עזר. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי הגיעה לאודינה אחרי ההדחה מליגת האלופות ושער של אנטוניו די נטאלה בדקה ה-51 הוריד אותה לפיגור 1:0. אלא שהג'יאלורוסי הוכיחו כבר באולד טראפורד כמה איכות יש בהם והיום הצליחו להפוך את התוצאה משערים של מירקו ווצי'ניץ' בדקה ה-64 ושל רודריגו טדאי בדקה ה-70. לודוביק ז'יולי חתם את התוצאה בדקה ה-90 ורומא ממשיכה להיראות נהדר.

רג'ינה - סמפדוריה 1:0

עם 5 ניצחונות ב-6 משחקיה האחרונים, סמפ הגיעה לרג'יו קלבריה כשהיא מרוחקת 4 נקודות בלבד מהמקום הרביעי, ממנו עולים כידוע לליגת האלופות. אלא שלמרות ההפסד של מילאן אתמול ולמרות העובדה שפיורנטינה תפגוש למשחק קשה את אינטר, הקבוצה מגנואה לא ידעה לנצל את המצב והפסידה לאחרונה בטבלה ערב המחזור. שער של פרנקו בריינזה בדקה ה-35 עשה את ההבדל ואת ההפתעה.

ליבורנו - קליארי 2:1

שתי הקבוצות התייצבו למשחק כשבמאזנן 29 נקודות וכשהן יודעות שהמנצחת תוכל לברוח לפחות לשבוע מאיזור הירידה. פאביו גלאנטה העלה את הליברנים ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל רוברטו אקוופרסקה, שבשבועות האחרונים לא מפסיק להפציץ עבור הקבוצה מסרדיניה, השווה בדקה ה-10 והשלים צמד ומהפך בדקה ה-54.


אמפולי - פארמה 1:1

גם אמפולי ופארמה נאבקות בחירוף נפש נגד הירידה, אבל היום חילקו את הנקודות באצטדיון קרלו קאסטלני והמשיכו לראות את הסריה B מקרוב. כריסטיאנו לוקארלי, שחזר לאיטליה בינואר אחרי תקופה נשכחת בשטחיור דונייצק, העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-8, אבל סבסטיאן ג'יובינקו, הסופר כשרוני המושאל לאמפולי מיובנטוס, השווה בדקה ה-31.


גנואה - טורינו 0:3
לגנואה: מרקו די ואיו 52, מרקו בוריילו 61, ג'וזפה סקולי 70.

לאציו - סיינה 1:1
ללאציו: מאסימו מוטארלי 45. לסיינה: סימונה לוריה 88.

נאפולי - אטאלנטה 0:2
לנאפולי: מארק המסיק 62, אזקייל לאבצי 64.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully