וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירקו סלומקה פוטר משאלקה

המאמן שהוביל את הקבוצה הגרמנית לרבע גמר ליגת האלופות, סיים את תפקידו אחרי התבוסה 5:1 לוורדר ברמן

מירקו סלומקה, מאמנה של שאלקה, פוטר (ראשון) היום מהקבוצה בעקבות השבוע שאותו כל כך רוצים לשכוח במועדון הגרמני - שבוע שהחל בהדחה מרבע גמר גביע האלופות על ידי ברצלונה, והסתיים בתבוסה 5:1 לורדר ברמן בבונדסליגה.

ראשי שאלקה, שירדה בעקבות התבוסה מהמקום השני לשלישי בליגה הגרמנית, פירסמו הודעה משותפת יחד עם סלומקה, על סיום עבודתו בקבוצה. כזכור, סלומקה קודם ממשרת עוזר המאמן למאמן הראשי בינואר 2006.

מעמדו של סלומקה בן ה-40 היה בסכנה בתקופה האחרונה, בעקבות פירסומים שונים בתקשורת. עם זאת, מדובר באחד המאמנים המוצלחים בבונדסליגה, שהוביל את שאלקה לסגנות בשנה שעברה, ולחצי גמר גביע אופ"א ב-2006. מנכ"ל הקבוצה אנדראס מולר סיפר כי היו לשני הצדדים תכניות משותפות לסיים את ההתקשרות ביניהם בסוף העונה, אבל התבוסה לברמן אילצה אותו לבצע את המהלך כבר עכשיו. מולר הוסיף: "מירקו עשה עבודה טובה, אבל במהלך העונה הרגשנו שהקבוצה לא מתפתחת מספיק טוב. הגענו למסקנה שמאמן חדש זה הפיתרון". כמו כן, שאלקה פיטרה גם את עוזר המאמן נסטור אל מאסטרו.

לפי התקשורת הגרמנית, ישנם שלושה מועמדים לאימון שאלקה: אריק גרטס (מארסיי), פרד רוטן (טוונטה) ודיק אדבוקאט (זניט סנט פטרסבורג).

סלומקה עצמו אגב אמר כי ההחלטה לפטרו היא אינטרסנטית ונובעת מ"רצונם של כמה אנשים מסויימים שיש להם משהו אישי נגדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully