וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "מבחינה תיאורטית אנחנו יכולים לזכות באליפות"

מנג'ר ברצלונה פרנק רייקארד השלים עם העובדה שמבחינה מעשית, האליפות בספרד אבודה. אחיו של רונאלדיניו: "הוא רוצה לשחק במילאן"

סמואל אטו העלה את ברצלונה פעמיים ליתרון במשחק החוץ מול רקראטיבו, אלא שצמד של מרקו רובן, שנעזר במשחק חלש של שוער בארסה ויקטור ואלדז, הוציא את הקטלאנים מהואלבה עם נקודה אחת בלבד. המשמעות - ריאל מדריד תוכל לפתוח פער של 9 נקודות מברצלונה, אם תנצח הערב (ראשון) את מורסיה, כשיוותרו שישה משחקים לסיום העונה.

מאמנה של ברצלונה פרנק רייקארד סיכם: "נתנו לשתי נקודות לברוח. פתחנו טוב, ובמצב של 1:2 חיכינו להזדמנות הנוספת, שתאפשר לנו לגמור את המשחק. המשכנו לתקוף, ובסופו של דבר לא הצלחנו לשמור על המשחק. זה חבל מאוד, כי השחקנים עשו את מה שצריך כדי לנצח".

על הסיכויים שנותרו לברצלונה לזכות בתואר אמר המנג'ר ההולנדי: "מבחינה תיאורטית זה עדיין אפשרי, אבל אנחנו צריכים להתחיל להשיג נקודות אם אנחנו רוצים לחלום על זה".

במקביל, אחיו של רונאלדיניו רוברטו דה אסיס ממשיך לספק כותרות. אסיס, שמשמש כסוכנו של רונאלדיניו, שהה בשבת במשחקה של מילאן נגד יובנטוס ואמר בסיומו לעיתונאים מקומיים: "האם רונאלדיניו רוצה לשחק במילאן? התשובה היא כן, הוא רוצה, אבל כרגע אנחנו בשלבים מוקדמים של המשא ומתן. ביקשנו מברצלונה רשות להתחיל בשיחות עם מילאן, וכרגע אנחנו ממתינים לתשובה שלהם. אני מאוד מקווה שנוכל להגיע להסכם, כי אני רוצה את הטוב ביותר עבור אחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully