וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לוזר?

ארסנל תפגוש את מנצ'סטר יונייטד (18:00, ספורט 2) במשחק שעלול לסיים סופית העונה המופלאה שלה, גורם במועדון: "ונגר לא מחנך לווינריות"

מבחינת ארסנל הסיפור הוא די פשוט. או ניצחון, או כלום. התותחנים יפגשו היום (ראשון) את מנצ'סטר יונייטד (18:00, ספורט 2) בידיעה שהפסד יגמור להם סופית את העונה, לאחר שכבר הודחו מהגביע האנגלי ומגביע האלופות. חובבי הכדורגל אומנם יתאכזבו שהקבוצה הנפלאה של ארסנל לא תצא מהשנה הזאת עם תארים, אבל זו המציאות בפרמיירליג.

הפער כרגע בין היונייטד לארסנל הוא 6 נקודות, הפסד יגדיל את הפער ל-9 (כשייוותרו ארבעה משחקים לסיום העונה), אבל ונגר רחוק מלהרים ידיים. "מבחינתנו זה משחק העונה", אמר המאמן הצרפתי, "ברור לנו שהפסד יגמור לנו את העונה, אבל אנחנו נילחם עד השנייה האחרונה על האליפות הזאת".

חבל שזה ייגמר

לא עבר הרבה זמן מאז שארסנל הייתה הדבר הכי חם באירופה. הקבוצה של ונגר פתחה את העונה בצורה מבריקה, הציגה סגנון משחק שוטף ואטרקטיבי, אבל הסגל הדליל החל לדעוך עם הזמן. זה התחיל בתבוסה באולד טראפורד (4:0) והדחה מהגביע, נמשך בשרשרת מעידות בפרמיירליג (שבשיאה הטראומה בבירמינגהאם עם הפציעה הנוראית של דה סילבה והתיקו הדרמטי), והסתיים לפני כמה ימים עם ההפסד לליברפול בליגת האלופות. "אנחנו שוחים נגד הזרם עכשיו", יודע ונגר, "לכן אם נצליח לזכות באליפות, זה יהיה ההישג הכי גדול בקריירה שלי".

בימים האחרונים מתחילה להישמע ביקורת באנגליה על ונגר, על בנייה לא נכונה של הקבוצה. פרגוסון כבר הצהיר באמצע העונה כי "חשוב יותר להיות בשיא הכושר בחודש מרץ, ולא בדצמבר", אבל בסוף השבוע היה זה ג'ון טרי שביקר את לגיון הזרים של התותחנים "העובדה שארסנל לא מתבססת על אנגלים פגעה בה", "אמר טרי, "כל קבוצה חייבת להתבסס על שחקנים מקומיים, שיסחבו אותה קדימה ויוציאו אותה מתקופות קשות".

בינתיים גם בשורות התותחנים מתחיל להיווצר מרמור כלפי ונגר. האם יכול להיות שהמאמן הכל יכול, שהוכתר כגאון הדור, מתחיל לאבד את הקרדיט? כנראה שכן, לאחר שגורם במועדון העביר היום ביקורת על המאמן בתקשורת האנגלית. "מאז התבוסה בגביע ליונייטד, הקבוצה הזאת לא התאוששה", אמר הגורם, "פתאום צצות ועולות שאלות רבות על קבלת ההחלטות של המאמן. אף אחד לא מבין למה קולו טורה שיחק כמגן ימני במקום כבלם, וכולם רואים שעמנואל אבואה הוא לא קשר ויש יותר מדי לחץ על ססק.

"ארסן רוצה לשחק אטרקטיבי ולהניע כדור, אבל חלק מהוותיקים מרגישים שהוא מחנך את הצעירים בצורה שגויה, והם עלולים להסיק שזה מספיק לשחק יפה אבל לא לנצח משחקים. אין לנו מנטליות של ווינרים, כמו ליונייטד או צ'לסי".

פרגוסון דווקא מעריך

ונגר לא מבין איך הדברים התהפכו כל כך מהר, איך הפך מאליל למושא ביקורת. "שנה שלמה תעמוד על המשחק הזה", יודע ונגר, "כל השנה נלחמנו כנגד כל הסיכויים. אתם באמת חושבים שניסע למנצ'סטר במחשבה שהעונה שלנו גמורה? הרי זה מגוחך".

אין ספק שמה שפגם בעונה של ארסנל היו הפציעות המרובות בחצי השני של השנה, כשהתותחנים איבדו את אדוארדו, אבו דיאבי, דנילסון, רוזיצקי, בקארי סנייה ורובין ואן פרסי. יונייטד, לעומת זאת, מגיעה לשלבים המכריעים של העונה עם סגל מלא, בריא ועמוק. האומנם זה כל ההבדל?

"ברמות האלה קשה לנצח לאורך הרבה זמן בלי השחקנים הכי טובים שלך", התייחס פרגוסון למכת הפציעות של היריבה מהאמירויות, "הבעיות האלה לא אפשרו לשחקנים לנוח, וקשה להתאושש מזה".

פרגוסון כבר הצהיר בשבוע שעבר ש"משהו מיוחד קורה למועדון שלנו בזמן האחרון", כשראה את הקבוצה שלו מנצחת בלי קושי את רומא. "אם ננצח את ארסנל, הסיפור שלהם יהיה גמור", אמר הסקוטי, "כבר איבדנו בשבוע שעבר שתי נקודות מול מידלסברו. זהו. בחלק הזה של העונה אסור למעוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully