וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן זעם על שחקני אשדוד: "אני מתבייש"

12.4.2008 / 22:06

מאמן אשדוד אחרי ההפסד לבני יהודה: "נראינו כמו אנשים שלא קשורים לענף". שחקן בקבוצה: "זו חבורת כוסיות". כחלון: "המלחמה מתחילה עכשיו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

אלון חזן זועם, ואפשר להבין אותו. כבר בהפסקה צווח מאמן מ.ס אשדוד על שחקניו על המחצית הראשונה הנרפית שלהם, אבל זה לא עזר. אשדוד הפסידה 2:0 לבני יהודה בקרב תחתית מכריע, והמאמן לא מבין למה השחקנים שלו נראו כמו שהם נראו.

"כמו שנראינו היום, מגיע לנו לרדת"

"לא עשינו כלום כדי להיראות כמו קבוצה שנלחמת על חייה", אמר בסיום חזן האמוציונלי, "בני יהודה הראתה לנו איך נראית קבוצה שמאמינה בסיכוייה להישאר בליגה. אני מתבייש, נראינו כמו חבורת אנשים שלא קשורים לענף. אבל כמובן שלא הרמנו ידיים. אם לבני יהודה יש סיכוי להישאר בליגה, אז בטח שגם לנו יש".

גם אחד משחקני אשדוד העביר ביקורת על חבריו, כשאמר כי "יש כאן שחקנים שנראו כמו כוסיות על המגרש. רוב השחקנים לא צריכים לכבס את המדים שלהם, כי הם אפילו לא הזיעו. בושה וחרפה שככה נראית קבוצה שנלחמת על הירידה במשחק הכי חשוב של העונה. כמו שנראינו היום, מגיע לנו לרדת. אם נמשיך ככה, זה גם יקרה".

"יש לקבוצה הזאת לב גדול"

בני יהודה, לעומת זאת, ממשיכה להאמין בנסים. "בני יהודה מנצחת ארבעה משחקים ברציפות, וזה לא קרה הרבה שנים", אומר המאמן יעקב אסייג, "אבל אנחנו עדיין עם הרגליים על הקרקע, צריכים להתקדם משבוע לשבוע. יש אווירה טובה באימונים, והשחקנים מביאים את זה למגרש.

"צריך לזכור שאנחנו עדיין במקום האחרון", המשיך אסייג, "הכל עדיין תלוי בשחקנים. הם אלה שעושים את המאמן ליותר טוב או פחות טוב. יכול להיות שיש להם יותר מחויבות כלפינו. מבחינתנו הדובדבן הכי גדול זה לראות את הקהל הזה שמח. אנחנו מקווים שאותם אלפים יבואו בעוד שבועיים לפתח תקוה. מוקדם לדבר על הישארות, כי אם הרצליה מנצחים מחר, לא עשינו כלום".

חזי שירזי: "יש לקבוצה הזאת לב גדול, שלא ייתן לקבוצה הזאת לרדת".

עו"ד אלון פלס, אוהד הקבוצה, לקח על עצמו את מימון ההסעות והכרטיסים עבור כל מחלקת הנוער של המועדון למשחק מול מכבי פתח תקוה עוד שבועיים.

כובש השער הראשון לבני יהודה, תמיר כחלון: "הרגשה נהדרת. היתה אווירה מחשמלת, אבל במקום להיות בעננים, אנחנו צריכים להיות בעניינים, כי המלחמה מתחילה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully