וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: נקבעו ארבע העולות לחצי הגמר

רוסיה ניצחה את צ'כיה 2:3, ארה,ב את צרפת 1:4 ושתי הנבחרות הצטרפו אל ספרד (1:4 על גרמניה) וארגנטינה (1:4 על שבדיה)

משחקי רבע גמר גביע הדיוויס הפגישו את שמונה הנבחרות הטובות בעולם בטניס, השנה יהיו אלה רוסיה, ארגנטינה, ארצות הברית וספרד שתמודדנה בחצי הגמר שייערך בספטמבר. ספרד הייתה הראשונה להבטיח את המקום אחרי 0:3 על גרמניה כבר בתום היום השני. רוסיה ניצחה את צ'כיה 2:3, ותתמודד בחצי הגמר מול ארגנטינה שניצחה את שבדיה 1:4. ארצות הברית ניצחה את צרפת 1:4.

למרות התדמית המכובדת של הספורט הלבן ידע היום גביע דיוויס את אחד מרגעיו המבישים כאשר קטטה המונית התפתחה ביציע אוהדי ארגנטינה במשחק של נלבדיאן, אשר שלח את הנבחרת הלוהטת לחצי הגמר.

גרמניה - ספרד 4:1

הזוג הספרדי פרננדו ורדאסקו ופליצ'יאנו לופז גברו על הגרמנים פיליפ קולצ'רייבר ופיליפ פטשנר 7:6, 6:7, 4:6, 6:2, 10:12 והעלו את ספרד למעמד חצי הגמר המכובד. במשחקי יום שישי ניצחו כידוע רפאל נדאל ודויד פרר והניצחון היום השלים סוויפ 0:3 על הגרמנים המאוכזבים.

שני הפיליפים של גרמניה הראו נחישות רבה לאורך כל המשחק, אולם הנסיון של הספרדים במעמדים המתקדמים של גביע דיוויס העניק להם את הניצחון בסופו של דבר במערכה המכרעת. הספרדים המצויינים, אשר זכו בגביע הנכסף גם בשנת 2000 ו-2004 יתמודדו מול ארצרות הברית או צרפת בחצי הגמר בספטמבר.

ארגנטינה - שבדיה 1:4

כמה שנבחרת הטניס הישראלית אוכלת את הלב היום. השבדים שניצחו בישראל לא הצליחו להתמודד עם הנבחרת הארגנטינאית ולנו נותר רק לדמיין מה היה קורה אם המפגש הזה היה מתקיים ברמת השרון. במשחק הזוגות שהתקיים בשבת בין דויד נלבנדיאן וגיז'רמו קניאס ניצחו הארגנטינאים את הזוג השבדי, יונאס ביורקמן ורוברט לינדשטאד לאחר שעתיים ו-17 דקות 5:7, 4:6, 4:6.

ביום שישי במשחק היחידים גבר נלבנדיאן על יוהאנסון, אולם חוסה אקאסוסו לא הצליח לשמור על המומנטום הארגנטינאי לאחר שהפסיד לשבדי רובין סודרלינג.

בראשון גבר דיוויד נאלבדיאן על רובין סודרלינג בחמש מערכות 6:4 1:6 4:6 6:4 9:7 והעלה את הנבחרת הארגנטינאית לחצי הגמר מול רוסיה. במשחק חמישי וחסר חשיבות גבר חואן מונאקו על תומאס יוהנסון 3:6, 3:6.

רוסיה - צ'כיה 2:3

ניקולאי דוידנקו ש"סופסל" ביום הראשון של משחקי היחידים בגלל ג'ט לג בתום טורניר מיאמי, עשה את זה בגדול במשחק הרביעי שהיה הראשון ביום השלישי של ההתמודדות. דוידנקו התמודד מול יריב עיקש בדמותו של תומאס ברדיץ', וכבר היה בפיגור 2:1 במערכות. הוא הישווה ל-2:2 וניצל את פרישתו של הצ'כי במערכה החמישית והמכרעת, למרות שהוביל בה, בדרך לניצחון 3:6, 6:2, 7:6, 3:6, 2:1. במשחק חמישי וחסר חשיבות גבר לוקאס דלוהי על מראט סאפין 3:6, 3:6.

דוידנקו, המדורג 4 בעולם, החל את דרכו ברבע גמר הדייויס במשחק הזוגות בשבת, ויחד עם איגור אנדרייב העלה את הנבחרת הרוסית ליתרון 1:2 בסדרה. הזוג הרוסי ניצח את הזוג הצ'כי פאבל ויזנר וראדק סטפאנק 6:3, 3:6, 5:7, 4:6.

במשחקי היחידים ביום הראשון התחלקו הנבחרות בניצחונות. סאפין ניצח באופן מפתיע את המדורג ראשון בנבחרת הצ'כית, תומאס ברדיץ'. במשחק המוקדם יותר זכה הצ'כי סטפאנק בניצחון חלק על אנדרייב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ארה"ב - צרפת 1:4

אנדי רודיק ניצח בקלות את פול הנרי מתיהו 6:2 6:3 6:2 והעלה את הנבחרת האמריקאית למשחקי חצי הגמר. במשחק האחרון בהתמודדות גבר ג'יימס בלייק על רישאר גאסקה 7:6, 4:6, 4:6.

כבר אתמול (שבת) הכל כבר היה מוכן לחגיגת העלייה האמריקאית בצפון קרוליינה, אבל האחים בוב ומייק בריאן לא הצליחו לספק את הסחורה במשחק הזוגות ולהעלות את מחזיקי הגביע לחצי הגמר כבר בתום היום השני. הצמד הצרפתי, מיכאל לודרה וארנו קלמון, הפתיע את הצמד הטוב בעולם עם ניצחון מרשים 7:6, 5:7, 3:6, 4:6 שהשאיר את הצרפתים בתמונה לקראת שני משחקי היחידים שיחתמו את ההתמודדות.

"ידענו לפני המשחק שנצטרך לשחק ממש טוב, כי סתם משחק טוב אף פעם לא מספיק נגד האחים בריאן", אמר לודרה אחרי הניצחון. "זה היה כמו המשחק נגדם בגמר ווימבלדון האחרון, שהפסדנו את המערכה הראשונה אבל ניצחנו את השלוש הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully