וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ספגה שער שוויון בדקה ה-92

החניכים של אלן פראן הובילו מול ראן משער של כריס (16), אך אמביה הישווה ל-1:1. מארסיי ניצחה את מץ 1:2 והורידה אותה ליגה

אם מישהו חשב שליון דוהרת לאליפות השביעית ברציפות בקלות, כנראה שיש לו טעות. אלופת צרפת, שגמגמה במחזורים האחרונים, לא מציגה יכולת משכנעת, ושילמה על כך ביוקר הערב (שבת) כשסיימה ב-1:1 דרמטי מול ראן.

הפער כעת מבורדו השנייה, שתארח מחר את קון, עומד על שבע נקודות כעת, וחמישה מחזורים לסיום הליגה, הכל אפשרי. ליון כבשה את השער הראשון במשחק אחרי 16 דקות של משחק כשז'וניניו הגביה כדור לראש של כריס, שהמתין במרכז הרחבה ונגח מצוין לפינה הגבוהה של השער.

המשחק היה ברובו מאוזן, עם שליטה קלה של האלופה, אך שתי הקבוצות התקשו להבקיע. ובכל זאת, שתי דקות בתוספת הזמן הצליחה ראן לכבוש, כשכדור קרן של מיקל פגיס מצא את הראש של סטפן אמביה, וזה נגח מזווית קשה פנימה. במחזור הבא ליון תצא למשחק חוץ מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, שטרסבורג, בניסיון לאסוף ניצחון, שישאיר אותה בכל זאת עם פער נקודות משמעותי מבורדו.

מץ הפסידה וירדה לליגה השנייה

מארסיי אכלה קש מול הקבוצה החלשה ביותר בליגה, מץ, ובכל זאת סיימה עם ניצחון חוץ 1:2, שהציב אותה במקום השלישי להמשך מאבקיה על מקום בליגת האלופות. סדריק ברבוסה כבש שער מפתיע למץ שתי דקות מהפתיחה, אך ג'יבריל סיסה הישווה (14) וסמיר נאסרי קבע את תוצאת המשחק (57). ההפסד הזה של מץ מוריד אותה סופית לליגה השנייה.

נאנסי מנגד איבדה נקודות כשסיימה עם הפסד 2:1 לליל השביעית. נכון לעכשיו מארסיי ונאנסי ממשיכות להיאבק על המקום השלישי עם פזילה לעבר השני, וכעת נשאר לראות איך הן יגיעו למחזורים המכריעים בליגה. ליל כבשה פעמיים משערים של מישל בסטוס (16, פנדל) וקווין מיראלס (40), בעוד לואיז (45) הצליח רק לצמק.

לא פחות מארבע קבוצות נאבקות וכנראה ימשיכו במאבקים עד סיום העונה על ההישארות בליגה. לאנס הפסידה ללוריין 1:0 משער של סייפי רפיק שש דקות לסיום ונותרה מתחת לקו האדום. שטרסבורג אף היא נוצחה 2:0 מול ולנסיין (צמד של סטיב סבידאן 26, 40) וכמו לאנס יש לה 35 נקודות מתחת לקו האדום. טולוז לעומת זאת ניצחה 0:2 את מונאקו משערים של לורן באטלס (5) ויוהאן אלמנדר (47) מה שמרחיק אותה עד כדי שלוש נקודות מאיזור הסכנה.

יתר המשחקים:

סושו - סט. אטיין 1:1
לסושו: סבסטיאן גראקס 68; לסט. אטיין: אראויו אילאן 12.

לה מאן - אוקזר 0:3
ללה מאן: סמאסה 27, אנתוני לה טאלק 63, סטפאן ססגנון 74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully