וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים זכתה באליפות הנוער

הקבוצה של עזורי לא שיחקה, אבל זכתה בפעם השנייה ברציפות הודות לתיקו 2:2 של מכבי פ"ת מול הפועל ב"ש. זדה: "שבוע של אליפויות"

תיקו 2:2 של מכבי פתח תקוה מול הפועל באר שבע היום (שבת) העניק את אליפות הנוער בפעם השנייה ברציפות לבית"ר ירושלים, למרות שזו לא שיחקה היום. כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה מוליכה בית"ר בשבע נקודות על פני הקבוצה ממלאבס וזה מה שלמעשה סגר עבורה את הסיפור. ביום שלישי תארח הקבוצה את בני סכנין למשחק שייערך לפרוטוקול בלבד.

המאמן גיא עזורי, שהוליך את הקבוצה גם לדאבל בעונה שעברה, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "מה שהיה נראה מאוד הזוי בחודש יולי האחרון הייתה המילה 'אליפות'. זו הייתה קבוצה חדשה שמורכבת מהרבה שחקנים חדשים ולא ציפינו לעונה כזאת גדולה. הם חבורה נחושה של שחקנים מדהימים שהאליפות הזאת יותר מתוקה מהדאבל ההיסטורי של העונה שעברה, דווקא בגלל כל הקשיים שנערמו במהלך הדרך".

במשחק נוסף שנערך היום בליגת הנוער זכתה הפועל תל אביב בניצחון חוץ יוקרתי 0:2 על מכבי תל אביב בקרית שלום. רביד אשר ומאור אסור כבשו את השערים לאדומים.

הקפטן מתן בראשי שפתח את העונה בקבוצה הבוגרת של בני לוד ולאחר מכן חזר לקבוצת האם שלו על מנת לעזור לחבריו, אמר היום מיד לאחר הזכייה: "אין דבר יותר מתוק מלזכות באליפות המדינה ולמרות שלא חגגנו על המגרש, השמחה והאושר גדולים מאוד. עברנו שנה לא קלה בכלל, הספידו אותנו בתחילת העונה וניסו להשוות אותנו לקבוצה מהעונה שעברה. למרות פתיחת עונה לא הכי טובה, הראנו לכולם שאנחנו ווינרים ועשינו עונה גדולה. ביום שלישי הקרוב נחגוג באצטדיון טדי את האליפות כקבוצה, אני מבקש מהאוהדים שלנו לבוא ולחגוג איתנו, האליפות הזאת היא לא רק שלנו השחקנים, אלא בעיקר שלכם האוהדים".

יונתן זדה שחגג בעונה שעברה דאבל והיה כבר רגל וחצי בתחילת העונה באשדוד ואז חזר לבית וגן, אמר מיד לאחר הזכייה באליפות : "השבוע הזה הוא שבוע של אליפויות. בשבוע שעבר רצינו כל כך לחגוג את האליפות אבל טוברוק הרסה לנו, יום אחרי זה גם הפועל ת"א הרסה לקבוצה הבוגרת והיה לנו טעם מאוד מר בפה. כמובן שעכשיו היינו רוצים לחגוג באליפות אחרי ניצחון שלנו, אבל אף אחד לא מתלונן ואנחנו שמחים מאוד על עוד זכייה באליפות, זה אחד הדברים המאושרים ביותר שאתה יכול לחוות כשחקן. בשביל לסגור את המעגל אני מאמין ומקווה שגם הקבוצה הבוגרת תסגור מחר את הסיפור ושביום שלישי נחגוג 2 אליפויות באותו השבוע".

על העונה שעברה על הקבוצה אמר זדה: "תמיד האמנו בעצמנו וידענו שאנחנו חייבים לשמור על תואר האליפות. ספגנו המון ביקורות בתחילת הדרך, אבל למזלנו יש לנו צוות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר והם כיוונו אותנו אל עבר המטרות. עכשיו אחרי שהאליפות הובטחה, המטרה הבאה שלנו היא לזכות שוב בגביע עונה שלישית ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully