וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה 0:2 על מ.ס אשדוד

בני יהודה השיגה ניצחון רביעי רצוף אחרי 0:2 על אשדוד וממשיכה במסע המטורף. כחלון (12) וביטון (87) כבשו, במחזור הבא מחכה להם ניצן שירזי

המסע המופלא נמשך. בני יהודה גברה היום (שבת) 0:2 על מ.ס אשדוד משערים של תמיר כחלון (12) ומשה ביטון (86), השלימה ניצחון רביעי ברציפות והתקרבה מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. מי זוכר שרק לפני כמה שבועות הקבוצה הקטנה משכונת התקווה הוגדרה כיורדת הבטוחה, אחרי שהשיגה רק שלושה ניצחונות ב-24 מחזורים, והיום היא נראית כלהיט החם של הליגה.

והסיפור רק נהיה מעניין יותר. בשבוע הבא בני יהודה תפגוש את מכבי פתח תקוה, בקרב בין האחים שירזי, בקרב תחתית מסקרן, וניצחון כתום יוכל להעלות אותה מעל לקו האדום. מדהים.

אין ספק, בשבועות האחרונים בני יהודה לא מזכירה את הקבוצה שראינו במשך העונה. גם היום הכתומים הציגו את כל האלמנטים שנדרשים מקבוצת תחתית הנאבקת על חייה - מלחמה ונחישות, קהל תומך והרבה אמונה וביטחון. בנוסף, הקבוצה של חזי שירזי ויעקב אסיאג אף הצליחה להציג לפרקים כדורגל שובה עין ומלא השראה, והגיעה לכמות גדולה של הזדמנויות מול השער של אג'יי.

אשדוד, מנגד, שיחקה בצורה נרפית וחסרת מוטיבציה, כפי שנראתה במשך רוב העונה, ואין פלא שאלון חזן הצהיר בסיום שהוא מתבייש בשחקניו. בקצב הזה, באמת מהמשחק הזה יצאה היורדת הבטוחה, והיא לא בני יהודה.

מהלך המשחק

דקה 12 - גול! כדור מאגף ימין מצא את ראשו של אסי בלדוט, שנגח לרוחב שערה של אשדוד אל תמיר כחלון. כחלון בעט בסיבוב פנימה וקבע 0:1 לבני יהודה.

דקה 27 - חיימוביץ' נגח לרשת של אג'יי, אבל השופט פסל את השער לאחר שהבלם של בני יהודה עשה עבירה על השוער.

דקה 32 - טובול שיחרר טיל מפתיע מ-25 מטר, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 38 - משה ביטון מצא את עצמו מול אג'יי ושחרר בעיטה חזקה מ-18, מחוץ למסגרת.

דקה 42 - שריקי קיבל מסירה יפה ממקרייב, אבל מזווית לא נוחה בתוך הרחבה הוא בעט מעל לשער.

דקה 47 - כדור רוחב של כחלון הגיע לעזוז, שנלחץ מעט ובעט מעל לשער מתוך הרחבה.

דקה 61 - דאבל פס יפה של בלדוט עם ביטון השאיר את בלדוט במצב נוח, אבל הוא בעט גבוה מ-16 מטר.

דקה 65 - הגנת בני יהודה התקשתה להרחיק את הכדור מהרחבה, גוסו נהדף פעם ראשונה, לאחר מכן שריקי בעט מקרוב החוצה.

דקה 78 - בארדון השתלט על כדור, התנהל לאטו מחוץ לרחבה ובעט חזק מ-16 מטר, אג'יי הדף מצוין. דקה לאחר מכן אברבנאל נשאר לבד מול אג'יי אחרי מסירה יפה של בלדוט, אבל פעם אחת הוא נהדף על ידי אג'יי ובפעם השנייה טובול הציל מהקו.

דקה 86 - גול! אימורו לוקמן מסר למשה ביטון, והחלוץ, שהיה בספק נבדל, עבר את אג'יי וגלגל פנימה. 0:2 לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינגובה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי (אימורו לוקמן, 77), תמיר כחלון (אלי אברבנאל, 67), סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, יישה ודראן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, משה אוחיון, יוסי אופיר (אחמד קאסום, 50), ז'אן ז'אק גוסו גוסו (ניר נחום, 73), דוד רביבו (קובי דג'אני, 57), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully