וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין גברה על הפועל כפר סבא 0:2

חניכיו של אלישע לוי מתקרבים לגביע אופ"א אחרי 0:2 על כפ"ס, ובמקביל המשיכו לסבך את הירוקים בתחתית כשבוזגלו (15) ויבוריאן (63) כבשו

שבעה משחקים ללא ניצחון. זה הנתון שצריך יותר מכל להדאיג את אלי אוחנה, שקבוצתו, הפועל כפר סבא, כנראה לא מודעת לעומק התהום שאליו היא נקלעה. אחרי ההפסד 2:0 לבני סכנין שום דבר כבר לא יעצור את הסתבכותה בתחתית.

כפר סבא, שדווקא פתחה את העונה בצורה משכנעת, הסתבכה במחזורים האחרונים ומשום מה לא נראה שיש לה מספיק אמביציה. כפר סבא, שיצאה לאיצטדיון דוחא למפגש מול בני סכנין, ספגה את שער היתרון כבר אחרי 15 דקות על ידי מאור בוזגלו המצוין, וגם לאחריו היא לא הצליחה לחזור למשחק.

סכנין, שבעצמה נלחמת על כרטיס לגביע אופ"א, כבשה בדקה ה-63 שער נוסף של איליה יבוריאן, שלא השאיר כבר סיכוי לחניכים של אלי אוחנה לחזור. במחזור הבא לכפר סבא תהיה הזדמנות נוספת, אולי אחרונה העונה, לנסות ולצאת מהמצב הקשה כשהיא תארח את מכבי חיפה, שבשלב הזה לא מאמללת את היריבות שלה.

מהלך המשחק

דקה 15 - גול! חילופי מסירות בין איליה יבוריאן למאו בוזגלו הסתיימו בנגיחה של בוזגלו בחצי גובה אל שערו של לויטה, שקבעה 0:1 לבני סכנין.

דקה 63 - גול! איליה יבוריאן התחמק ממלכודת הנבדל אחרי מסירה של לוקאש סורמה והמשיך כדור שטוח שקיבל אל הרשת, 0:2 לבני סכנין.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאמד גנאים (חאלד חלאילה 63), בוגדאן אפוסטו (מהראן אבו ריא 78), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

הרכב כפר סבא: אוהד לויטה; קובי מויאל, לירון זרקו, אורי אוזן, ליירה גונזאלבש; עידן שום (גיל קין 35), אלירן סיימון (ביל גונזאלס 46), אביחי ידין, מאור מליקסון (אבי אבינו 66), אבי כנפו; סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully