וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה נפרדו בתיקו 0:0

מכבי חיפה ומכבי פ"ת המשיכו בתצוגות הנפל שלהן עם 0:0 משמים. שירזי וחניכיו עדיין בסכנת ירידה, חיפה מתרחקת מאופ"א

אם לא היינו יודעים שמכבי פתח תקוה נמצאת בסכנת ירידה אמיתית ומוחשית, היינו מוכנים להישבע שהמשחק שלה הערב (שבת) מול מכבי חיפה היה המשחק הראשון העונה שמוכיח שהגארבג' טיים הגיע, שיש קבוצות ש"כבר הולכות לים" כמאמר הקלישאה.

אווירת גביע הטוטו, מעט קהל ועוד פחות כדורגל. שתי הקבוצות נראות רע במיוחד בזמן האחרון, אבל בין שתי הקבוצות במשבר, מכבי חיפה נראתה הרבה יותר טוב. מלבד טעות אחת שיצרה הזדמנות טובה לסולי צמח, הירוקים שלטו במשחק וחשוב מכך, הראו רצון אמיתי לכבוש שער ולנצח. מצד שני, גם הם לא הצליחו להתחמק מהרגשת חוסר החשיבות של המשחק הזה ולמרות מספר הזדמנויות טובות, עדיין לא הזכירו את מכבי חיפה הדורסנית, שכל אוהדיה מקווים לשובה.

והיה גם צד נוסף. ניצן שירזי, טל בנין, מכבי פתח תקוה עדיין לא נראית כמו קבוצת כדורגל שמסוגלת לנצח כרגע משחק בליגת העל. בערך כמו שנראו הפועל תל אביב של גיא לוזון ובני יהודה של אותו שירזי. הבעיות עמוקות, ספק אם השחקנים מרגישים שיש בשביל מי לשחק והקבוצה כבויה. למזלה של הקבוצה ממלאבס היא צברה מספיק נקודות כשיוסי מזרחי ועופר פביאן הדריכו אותה. בעוד כמה שבועות נדע אם מספיק נקודות.

מהלך המשחק

דקה 19: פנטאני התקדם עם הכדור לעומק ושלח מ-20 מטרים בעיטה חזקה שהלכה גבוה והחוצה.

דקה 23: סולי צמח הכשיל את מסיללה סנטימטרים בתוך הרחבה, אבל קינן סימן להמשיך, לא שרק לפנדל לו הייתה חיפה ראויה והוציא למסיללה צהוב על התחזות.

דקה 27: סולי צמח חטף כדור ונכנס לרחבה החשופה, אבל ניר דוידוביץ' היה עירני, יצא ומנע מקשר פתח תקוה שער יתרון.

דקה 39: פנטאני הטעה היטב מגן יריב בתוך הרחבה ובעט שטוח מ-10 מטרים, אוהד כהן הדף לקרן את ההזדמנות הטובה במשחק.

דקה 68: חיפה יצאה למתפרצת, אפק העביר לקטן כדור מצד ימיד, האחרון הפציץ מ-14 מטרים, אבל אוהד כהן הדף נהדר לקרן.

דקה 75: פנטאני בעט ממרכז הרחבה, כהן הדף והבעיטה השנייה של הדרום אפריקאי נהפה לקרן על ידי אחד מגמאדוב.

דקה 77: לירן כהן בעט מהאוויר מ-17 מטרים, הכדור סמך מעט מעל המשקוף.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (אייל משומר 74), דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה, מור דהאן (עומרי אפק 60), בירם כיאל, ג'ובאני רוסו, רנאטו (אושרי גיטא 57), יניב קטן, תמבינקוסי פנטאני.

מכבי פתח תקוה, אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן (אירקלי ג'יפרדזה 78), רוביל סרסור (דני פרדה 88), אוהד קדוסי (עומר דמארי 69).

שירזי: "באנו לחפש נקודה ומצאנו אותה"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר אחרי המשחק: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. יש אצלנו ירידה ברוח. אני חושב שהגענו להרבה יותר מצבים, אבל זה בטח לא הכדורגל שאני רוצה לראות. ברוח הדברים כרגע, קשה לשחק כדורגל טוב. כמו שאנחנו משחקים כרגע מכבי חיפה לא ראויה להיות באירופה".

ניצן שירזי היה מרוצה מהתיקו: "פתח תקוה באה לחפש נקודה ומצאה אותה. הפסדנו ארבעה משחקים ברציפות, לא ניצחנו תשעה והיה חשוב לנו לצאת עם משהו. אני בהחלט שמח. הנקודה הזו תיתן לנו אמונה, ביטחון ואיזשהו שינוי כיוון. מכבי חיפה זה מועדון גדול, עם מחויבות לסמל ולמקום שלו בכדורגל הישראלי, לא צריך לזלזל בהם".

על עוזרו החדש אמר שירזי: "טל בנין הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו. יש לו ערך מוסף וכולנו התגייסנו כדי להשאיר את פתח תקוה בליגה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

רנאטו ירד בזעם לחדר ההלבשה

רנאטו שהוחלף בדקה ה-57 בצעיר אושרי גיטה לא לחץ את ידו של חברו כשזה החליף אותו. בנוסף ירד הברזילאי לחדר ההלבשה בזעם מבלי לקבל לכך אישור.

בקבוצה ראו את המקרה בחומרה וכנראה שהשחקן ייעלה לוועדת משמעת. גורם בקבוצה אמר: "מכבי חיפה זה מועדון מסודר ומי שלא מתנהג לפי החוקים שלו עשוי לשלם מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully