וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי תל אביב

מי שחשב שבן שמעון לא ירצה לסבך את מכבי ת"א בתחתית התבדה, אחרי שקרית שמונה הביסה את הצהובים 1:3, והתקרבה עוד קצת לגביע אופ"א

כשרן בן שמעון סיכם את תנאיו במכבי תל אביב לעונה הבאה הרבה לפני סיום העונה הנוכחית, הוא ידע שעדיין מצפה לו משחק מול הצהובים כמאמן עירוני קרית שמונה. לרוע מזלו המשחק הזה הפך למשמעותי ביותר עבור שתי הקבוצות, כי קרית שמונה נאבקת בצמרת על מקום בגביע אופ"א, ואילו מכבי תל אביב נלחמת נגד הירידה. אבל כל הדיבורים על כך שבן שמעון לא ירצה לסבך את מכבי, התנפצו לרסיסים אחרי שקרית שמונה דרסה את הצהובים 1:3. אמנם התוצאה לא נראית כזו מרשימה, אבל במשחק עצמו, במיוחד במחצית השנייה, ראו על המגרש רק את שחקניו של בן שמעון. אחרי הניצחון המרשים קרית שמונה נמצאת בעמדת זינוק מצוינת להעפלה לגביע אופ"א.

הגנתה החלשה של מכבי תל אביב הבהירה מדוע הקבוצה הזו שקועה עמוק בתחתית, ולמרות שרשמה שני הפסדים בשמונת המחזורים האחרונים (כולל לקרית שמונה) היא עדיין קרובה מאוד לקו האדום. בקריה כעסו על החלטת חברת ויצמן יער, העובדת בשירות ההתאחדות לכדורגל, לשלוח חוקרים מטעמה שיפקחו על כשירות המשחק, והוציאו את העצבים במקום הנכון, במגרש.

פתיחת המשחק היתה צהובה, ובדקה ה-6 חגג רודי חדד שער בכורה בליגת העל, כשקבע 0:1 למכבי תל אביב. המארחת השתחררה מהר מההלם ושלטה בכדור. חלוצי קרית שמונה, ירו בלו ופטר אופריקווה, רשמו החמצות גדולות, ולא הצליחו למצוא את הרשת של יבריץ'. מכבי תל אביב שיחקה אגרסיבי מאוד, וארבעה משחקניה ספגו כרטיס צהוב בחצי הראשון, שהסתיים ביתרונה, 0:1.

בתחילת המחצית השנייה התקפת קרית שמונה מצאה את יבריץ' והגנת מכבי נחושים ומתואמים, והתקשתה לייצר מצבים. אבל הלחץ של המארחים עשה את שלו, ובדקה ה-56 ניצל ירו בלו טעות בהגנה הצהובה והשווה ל-1:1. קרית שמונה המשיכה ללחוץ את מכבי, שאיבדה ביטחון אחרי השער שספגה. בדקה ה-69 הוכשל אפריקווה על ידי שטרית ברחבה, וצרפתי קבע 1:2 לקרית שמונה מהנקודה הלבנה. בדקה ה-87 נגמר הסיפור, כשירו בלו השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 לקרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! שלב הגישושים נגמר די מהר, כשכדור רוחב של מסיקה חצה את כל הגנת קרית שמונה, ורודי חדד דחק מקרוב וכבש שער בכורה בליגת העל. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 20 - עבאס סואן פרץ לרחבה והשאיר כדור מצוין לירו בלו, אך הניגרי של קרית שמונה בעט חלש אל ידיו של יבריץ'.

דקה 33 - מזל גדול לשוער קרית שמונה, שביט אלימלך, שעלה לכדור גובה והשמיטו. מישאלוב עט על המציאה, אך החטיא את המסגרת.

דקה 38 - כדור שהוגבה משמאל הגיע לפטר אופריקווה, שבעט מהאוויר, אך הכדור פגע בקורה. הניגרי עט על הריבאונד, חלף על פני שני מגיני מכבי, ומחמישה מטרים שלח דרדלה שנעצרה בידיו של יבריץ'. החמצה ענקית.

דקה 56 - גול! שפונגין הרחיק את הכדור, שפגע בגבו של ביזארה. ירו בלו עט על המציאה, חלף על פני יבריץ' וכבש את השוויון. 1:1.

דקה 61 - ירו בלו פרץ לרחבה, ונמחץ בין שני שחקני הגנה של מכבי תל אביב, אך השופט לירן וקסברגר לא שרק לביעטת עונשין מ-11 מטרים.

דקה 69 - גול! פנדל לקרית שמונה אחרי שאורי שטרית הכשיל מאחור את אופרקווה. צרפתי בעט מהנקודה הלבנה, וקבע 1:2 לקרית שמונה.

דקה 86 - החמצה ענקית של מכבי. שבחון נגח אל המשקוף של אלימלך, הכדור חזר אל מישאלוב, שבעט מעשרה מטרים החוצה.

דקה 87 - גול! מכבי טרם התאוששה מהחמצתה, וכבר ספגה את השלישי. ירו בלו פרץ קדימה, חלף על פני שחקן הגנה ומול יבריץ' דייק וקבע 1:3.

הרכב קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, פטר אופריקווה, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, דן רומן, ג'ונתן אסוס, רודי חדד, יוסי שבחון, ארז מסיקה, יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully