וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע יול"ב: הושלמה תמונת חצי הגמר

דינמו מוסקבה, שגברה 66:75 על זאגורזלץ, וג'ירונה, שניצחה 63:78 את קאזאן, הצטרפו לבדאלונה וגלאטסראיי ב-4 הגדולות, בקרב על התואר

תמונת העולות לחצי גמר יול"ב קאפ הושלמה ביום שישי בערב, כשדינמו מוסקבה וג'ירונה ניצחו במשחקיהן בטורניר הפיינל אייט החדשני של המפעל הנערך בטורינו. ביום חמישי הבטיחו את מקומן בארבע הגדולות של המפעל, חובנטוד בדאלונה, שגברה על ולנסיה בדרבי כל ספרדי וגלאטסראיי, שניצחה את בשיקטאש במפגש כל טורקי.

ראשונות על הפארקט עלו דינמו מוסקבה וזאגורזלץ. הרוסים פתחו טוב וכבר עלו לאחר 10 דקות של משחק ליתרון, 17:25. הקבוצה מרוסיה נהנתה מיום טוב מאוד של הנרי דומרקאנט, שהמטיר 22 נקודות. היא המשיכה להגדיל את יתרונה בהדרגה וסיימה את המשחק עם ניצחון 63:78. מילוש וויאניץ' הוסיף 16 נקודות, רובראטס יאבטוקאס הוסיף 15 נקודות. מן העבר השני את זאגורזלץ הוליכו דויד לוגאן עם 19 נקודות ותומאס קלטי שקלע 15.

גם ג'ירונה עשתה עלייה עם ניצחון על אוניקס קאזאן הרוסית. המשחק הזה, בניגוד לראשון של הערב, היה צמוד יותר. בסיום הרבע הראשון הוליכו הספרדים בנקודה (24:25) כשבסוף המחצית הראשונה נרשם שוויון 36. ברבע השלישי הצליחה ג'ירונה לפתוח פער ועלתה בסיומו ל-50:59. עד סוף המשחק היא הצליחה לשמור על יתרונה ולרשום את העלייה עם ניצחון 66:75. את ג'ירונה הובילו אריאל מקדונלד עם 19 ומארק גאסול, שקלע מספר זהה של נקודות. הרבו לקאזאן: סרגיי צ'יקלקין ודושקו סאבאנוביץ' עם 12 נקודות כל אחד.

ביום שבת ייערכו משחקי חצי הגמר. חובנטוד בדאלונה תפגוש את גלאטסראיי הטורקית. דינמו מוסקבה תשחק נגד ג'ירונה. שתי הקבוצות המנצחות ושתי הקבוצות המפסידות יתמודדו ביום ראשון על תואר האלופה של המפעל ועל המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully