וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ברמן הביסה את שאלקה

הגלזנקירשנים לא הצליחו להתאושש מחווית ליגת האלופות והובסו בברמן 5:1. האנובר ניצחה את פרנקפורט 1:2. המשחק של נירנברג הופסק

המחזור ה-28 בבונדסליגה נפתח כבר ביום שישי, אלא שהמשחק בין נירנברג שאירחה את וולפסבורג, הופסק במחצית במצב של 0:1 לקבוצה הביתית עקב תנאי מזג אוויר ירודים. שני אירועים מרכזיים נרשמו במשחק שהופסק. שער היתרון של איבן סאיינקו בדקה ה-35. לפני כן, בדקה ה-11 החמיץ מרסליניו מוולפסבורג פנדל.

במוקד המחזור עמד קרב הצמרת המרתק בין שאלקה, שסיימה את חלקה בליגת האלופות, לוורדר ברמן, שאירחה את המשחק. מרתק? עד שריקת הפתיחה, כי ברמן דרסה את האורחת 1:5. האנובר פגשה בביתה את פרנקפורט המצויינת, והצליחה לנצחה 1:2. המחזור יושלם ביום ראשון, כרגיל, עם שני משחקים. באייר לברקוזן תארח את שטוטגאר בביי ארינה. באיירן מינכן חוזרת לביתה, לאחר התיקו 3:3 ההירואי שהשיגה נגד חטאפה והעפלתה לחצי גמר גביע אופ"א ביום חמישי האחרון. הבווארים יארחו באליאנץ ארינה את בורוסיה דורטמונד, יריבתה המרה משכבר הימים.

ורדר ברמן - שאלקה 1:5

שתי הקבוצות כמעט שאיבדו סיכוי להדביק את הפער מבאיירן מינכן, שקרובה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, אבל הקרב ביניהן הוא תמיד מרתק.

הכחולים המלכותיים של מירקו סלומקה, סיימו בצורה מעוררת הערכה את הקמפיין שלהם בליגת האלופות, והתמודדו במשחק חוץ מול ורדר ברמן שאף היא נלחמת נגד מספר קבוצות על הכרטיסים לליגת האלופות (בגרמניה, שלושת המקומות הראשונים מובילים לאלופות).

בדקה ה-18 הבקיע פרנק באומן קפטן הקבוצה את שער היתרון עבור ברמן. הכדור הוגבה לרחבה ובאומן נגח בקלות פנימה. בדקה ה-32 ביסס סאנוגו את יתרון הקבוצה הביתית. הקבוצה מגלזנקירשן לא נשברה ובדקה ה-42 היה זה החלוץ המצויין קוראני אשר צימק את התוצאה. 1:2 לברמן.

המחצית השנייה נפתחה בסערה ומבול השערים נמשך. בדקה ה-59 העלה מרכוס רוזנברג את התוצאה ל-1:3 מבטיח לברמן. בדקה ה-76 העלה איבן קלאסניץ' את הקבוצה הביתית ל-1:4. בדקה ה-89 המשיך קלאסיניץ' להתעלל בשאלקה עם שער שני שלו במשחק וחמישי של ברמן. שאלקה הולכת הביתה מובסת ומושפלת.

האנובר - פרנקפורט 1:2

האורחים ידעו רצף יפה של שלושה ניצחונות רצופים שנקטע בשבוע שעבר דווקא במשחק הבית נגד נירנברג, שגברה עליהם במפתיע 1:3. פרנקפורט רצתה להמשיך בדרכה אל הצמרת הגבוהה ולאחד משלושת המקומות הראשונים. כדי לעשות כן היתה צריכה להתגבר על הקבוצה הביתית, שלא השיגה ניצחון זה חמישה מחזורים. עמדה במשימה? ממש לא.

בדקה ה-28 העלה הבלם רוס את פרנקפורט ליתרון חשוב, אולם האנובר לא התייאשה וכבר בדקה ה-35 הצליחה לאזן את התוצאה משער של סרחיו פינטו. 1:1 תוצאת המחצית הראשונה. המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה אולם בדקה ה-89 שולץ הפתיע את שוערה של פרנקפורט וקבע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

בוכום - הרטה ברלין 1:1

בדקה ה-28 העלה סאקל את הרטה ברלין ליתרון 0:1. בדקה ה-42 איזן ארתור יחיה את התוצאה ופתח את המשחק. במחצית השנייה לא השכילה אף אחת מהקבוצות להבקיע שערים, והתוצאה נותרה בעינה.

אנרג'י קוטבוס - ארמיניה בילפלד 0:1

הקבוצה הביתית פתחה את המחצית השנייה בסערה, וכבר בדקה ה-51 העלה סקאלה את קוטבוס ליתרון 1:0 מבעיטת עונשין מ-11מטרים . הפנדל הספיק לקוטבוס בשביל ניצחון ביתי חשוב מאוד.

קרלסרוהה - האנזה רוסטוק 2:1

בדקה ה-30 העלה פין ברטלס את רוסטוק ליתרון 1:0. בדקה ה-70 היה זה סבסטיאן פרייס שאיזן את התוצאה. בדקה ה-84 העלה ברטלס, עם שער שני שלו במשחק, את רוסטוק, ליתרון 2:1, שהספיק לה על מנת לנצח במשחק.

המבורג - דואיסבורג 1:0

המשחק המשעמם במחצית הראשונה שינה את פניו במחצית השנייה. בדקה ה-54 הלחץ של דואיסבורג השתלם והיא עלתה ליתרון משער של איביצ'ה גרליץ' 1:0. השער היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully