וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הכול מוכן לקרב האמיתי

עם כל הכבוד למוליכות, אינטר ורומא, הרי שכל העיניים יהיו נשואות למשחק בין יובנטוס, שתארח את מילאן. (21:30 ספורט1) חלב מועמד לאינטר

אינטר ורומא ראשונות ומתמודדות על תואר האליפות, אבל כשיובנטוס ומילאן עולות על כר הדשא, רוב העיניים, אם לא כולן מופנות אליהן, עם כל הכבוד לנראזורי ולג'לארוסי. הביאנקונרי מארחים את מילאן במסגרת המחזור ה-33 בסרייה A (יש שידור! 21:30, ספורט 1).

הקבוצה של קלאודיו ראניירי פתחה טוב את העונה, אבל אליפות היא, מן הסתם, לא תראה העונה. בכל זאת, רק עונה אחת אחרי שעלתה מהסריה B אם תסיים במקום השלישי זה יהיה הישג לא רע בכלל. הבעיה הגדולה היא אצל מילאן. הרוסונרי במקום החמישי, ארבע נקודות מפיורנטינה והכרטיס לליגת האלופות לא כל כך נראה באופק כשנותרו חמישה מחזורים לסיום. אלופת אירופה מודל 2007 הודחה מהצ'מפיונס על ידי ארסנל בשמינית הגמר והצ'אנס האחרון שלה לחזור למפעל בעונה הבאה הוא דרך הליגה. בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות לא הובקעו כלל שערים.

"המשחק נגד יובנטוס הוא קריטי למועדון", אמר סגן הנשיא אדריאנו גליאני לגאזטה דלו ספורט. "הכדורגל לימד אותנו תמיד לצפות להפתעות, אבל אם אחרי המחזור הזה, פיורנטינה עדיין תהיה מרוחקת מאיתנו ארבע נקודות, זה יהיה קשה מאוד עבורנו לסיים במקום הרביעי".

"המשחק הוא קריטי, לא רק מבחינת הנקודות, אלא גם מבחינת היוקרה", הוסיף הקשר ההולנדי קלארנס סיידורף על דבריו של סגן הנשיא. "אנחנו חייבים לסיים את העונה במומנטום חיובי". שניים מעמודי התווך של הרוסונרי, קאחה קאלדזה הגאורגיאני ואלסנדרו נסטה האיטלקי מושעים ולא יטלו חלק במשחק.

כריסטיאנו זאנטי ייעדר בוודאות משורותיה של הגברת הזקנה. פאבל נדבר, הקשר הצ'כי שספג חבטה בראשו במשחק נגד פאלרמו בשבוע שעבר, גם יעודד את חבריו מבחוץ.

במשחק נוסף, שהוא אמנם יוקרתי קצת פחות, אבל חם הרבה יותר, תתעמתנה פאלרמו וקטאניה בדרבי סיצליאני לוהט (19:00). הוורודים בעונה רעה מחליפים מאמנים בסיטונאות, אבל הם, למזלם, רחוקים מהקו האדום, עם 10 נקודות פור ממנו. קטאניה מצויה בבעיה גדולה יותר, שכן היא רק שלוש נקודות מהאיזור המסוכן. פאלרמו תשמח לדרדר אותה עוד קצת.

לא בוכים על חלב שנשפך

על פי פירסומים בתקשורת האיטלקית, כוכב ארסנל, אלכסנדר חלב, הסכים לעבור לקבוצת הפאר האיטלקית, אינטר.
הבילארוסי בן ה-26 יחתום על חוזה של חמש שנים, בשווי של שלושה מליון יורו לעונה. על מנת לבצע את העסקה ישלמו הנאראזורי לפחות 14 מליון יורו לארסנל.

באינטר מעוניינים בחלב על מנת שיחליף את לואיס פיגו בצד שמאל של ההתקפה האיטלקית. הפורטוגלי, אשר בסוף העונה יסתיים חוזהו בסן-סירו, על פי ההערכות יעבור לשחק בליגת הMLS האמריקאית או שיפרוש לחלוטין ממשחק פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully