וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרמיירליג: פולהאם ובולטון עדיין בחיים

חם בתחתית באנגליה: הוונדררס גברו 0:1 על ווסטהאם, פולהאם ניצחה 0:2 את רדינג. וילה השחילה שישייה לדרבי, סיטי ניצחה בסאנדרלנד

המחזור ה-34 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרכו, והוא ימשיך ביום ראשון ויינעל ביום שני. ארבע הגדולות של הכדורגל האנגלי, ששלוש מתוכן עלו לחצי גמר ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, לא שיחקו היום ונתנו לנו הזדמנות נדירה להציץ גם על הנעשה בתחתית ובמאבק על המקומות לגביע אופ"א.

צ'לסי של אברהם גרנט תתמודד רק ביום שני בבית מול וויגאן אתלטיק כאשר היא כבר תדע מה עשו יריבותיה לצמרת, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, שייתכנסו לעימות חזיתי ביניהן ביום ראשון אצל טראפורד הקשיש. ליברפול תתמודד נגד בלקבורן גם ביום ראשון. ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, לא ישחקו ביום שבת.

ברמינגהאם - אברטון 1:1

ברמינגהאם של אלכס מקליש עברה שבוע לא קל, עם מעצר של שני חברי הנהלה ומתח גדול בסנט אנדרוז. השבוע כמעט הסתיים באכזבה נוספת והפסד שני רצוף, אבל בסוף הכחולים השיגו את הנקודה החשובה.

ג'וליאן לסקוט העלה את אברטון ליתרון בדקה ה-78 וכמעט גרם להפסד השני ברציפות של ברמינגהאם, אבל מאורו זראטה השווה חמש דקות לאחר מכן בכדור חופשי מ-20 מטר והציל את הנקודה החשובה למארחת.

דיוויד מויס ספג מכה קשה במאבק של קבוצתו על מקום בגביע האלופות. ליברפול כרגע רחוקה שתי נקודות מיריבתה העירונית, והיא תארח את בלקבורן.

בולטון - ווסטהאם 0:1

איזה ניצחון חשוב לבולטון. אחרי ההפסד של רדינג והתיקו של ברמינגהאם, הקבוצה של תמיר כהן (שלא שותף) הקטינה את המרחק מהקו האדום לשתי נקודות בלבד. הוונדררס השיגו ניצחון ראשון אחרי שמונה מחזורים, והיום היה זה קווין דייויס שכבש את שער הניצחון בדקה ה-47 ונתן אוויר לנשימה בריבוק סטדיום.

רדינג - פולהאם 2:0

הקוטג'רס, שצמצמו את הפער מהקו האדום לארבע נקודות, הראו שוב שהם יילחמו עד הרגע האחרון. מבחינתם הניצחון הוא קריטי לא רק בגלל שלוש הנקודות, אלא בעיקר מפני שהוא סיבך את הרוילאס, שמרוחקת שלוש נקודות מהאזור המסוכן. בריאן מקברייד כבש ראשון בדקה ה-24, אריק נבלאנד חתם את התוצאה בדקה ה-90.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דרבי קאונטי - אסטון וילה 6:0

זו באמת לא חוכמה. הקבוצה של מרטין אוניל השחילה שישייה לזו שהוכתרה כקבוצה הגרועה ביותר בתולדות הפרמיירליג, ועלתה למאזן של 62 שערים העונה (בארבעה יותר מצ'לסי, לדוגמה).

אשלי יאנג כבש ראשון בדקה ה-25, ג'ון קארו (27) וסטיליאן פטרוב (36) קבעו 0:3 עוד לפני המחצית, ופה זה נהיה חגיגה. גארת' בארי (58), גבריאל אגבונלהור (76) ומרלון הרווד (85) השלימו את השישייה.

פורטסמות - ניוקאסל 0:0

פומפי והארי רדנאפ עדיין שקועים עמוק בחמרמורת של ההעפלה לגמר הגביע האנגלי. בשבוע שעבר הם ניצחו בחצי הגמר 0:1 את ווסט ברומיץ' והם רחוקים 90 דקות או 120 או 120 ופנדלים מגביע נכסף. גם בליגה הם בפורמה טובה. אבל היום הם לא הצליחו לנצל את האווירה הטובה בקבוצה ונותרו בתיקו מאופס מול ניוקאסל. בדקה ה-33 דפו הגיע להזדמנות הטובה ביותר של פומפי במשחק אבל לא הצליח להעלות את קבוצתו ליתרון. מי שהציל את הקבוצה במחצית השנייה היה השוער, דיוויד ג'ימס. השוער האנגלי נעל את השער במחצית שנייה מדהימה ומנע מחברו לנבחרת, מיקל אואן לעלות את ניוקאסל ליתרון.

קווין קיגאן חזר לקדנצייה השנייה שלו בסנט ג'יימסס פארק בקול תרועה רמה, אבל היא נפתחה בקול ענות חלושה. המנג'ר האנגלי החביב לא הצליח להביא לקבוצתו ניצחון במשך זמן רב, חרף סגל השחקנים המצוין שיש לקבוצה.

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 2:1

סנדרלנד ממש לא הייתה צריכה את ההפסד הזה, שמשאיר אותה מסובכת בתחתית, מרחק שבע נקודות מהקו האדום. רוי קין ראה את הקבוצה שלו מפסידה בדקה ה-87 משער של דריוס ואסל, שהעניק לסיטי ניצוחון ראשון אחרי שלושה מחזורים. אלאנו הברזילאי כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-79, אבל דין וויטהד השווה אחרי שלוש דקות ל-1:1.

טוטנהאם - מידלסברו 1:1

התרנגולים הם אולי הקבוצה היחידה בפרמיירליג, אולי ביחד עם ניוקאסל, שלא מתחרה על משהו. לא על מקום בליגת האלופות, בגביע אופ"א או נגד הירידה. לחואנדה ראמוס, המנג'ר הספרדי שלהם, יש כעת את כל הזמן בעולם לתכנן, לבדוק אופציות ולחקור על מנת להכין את הספרס בצורה מיטבית לעונה הבאה. כיאה לאווירה הפאסיבית, הם סיימו היום בתיקו 1:1.

שער עצמי של ג'ונתן גרונדס (27) העלה את טוטנהאם ליתרון, אבל סטיוארט דאונינג השווה בדקה ה-70 לבורו, שעדיין עם ניצחון אחד בלבד בשמונת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully