וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר קאן: "לא חוויתי משחק כזה ב-40 שנות חיי"

שוער באיירן מינכן לא נרגע מהמותחן בחטאפה, אותו סיימה קבוצתו ב-3:3. לאודרופ: "חטאפה נכנסה להיסטוריה של הכדורגל הספרדי"

משחק הגומלין ברבע גמר גביע אופ"א אתמול (חמישי) בין חטאפה לבאיירן מינכן ייכנס להיסטוריה של הכדורגל האירופי. חטאפה, בחיסרון מספרי לאחר הרחקתו של רובן דה לה רד בדקה השביעית, הובילה 0:1, אך ספגה שוויון דקה לסיום 90 הדקות. צמד בזק של שערים בפתיחת ההארכה קירב את חטאפה לסנסציה גדולה, אבל לוקה טוני התעורר וכבש פעמיים בחמש הדקות האחרונות של ההארכה ובאיירן בחצי הגמר.

אנשי באיירן וחטאפה התקשו להירגע לאחר הדרמה המדהימה. השוער הוותיק אוליבר קאן הודה: "שיחקתי 140 משחקים בגביעי אירופה, אבל מה שקרה מול חטאפה היה פשוט מדהים. זה משהו שעוד לא חוויתי ב-40 שנות חיי. שיחקנו הכי טוב שיכולנו וזה כמעט בלתי אפשרי מול קבוצה כמו חטאפה". קאן הוסיף: "יום לפני כן ראינו את שאלקה משחקת מול 100 אלף צופים בקמפ נואו, ואילו אנחנו נדחסנו לאצטדיון קטן של 15 אלף. שיחקנו מול קבוצה שלא היה לה מה להפסיד. הם נלחמו 120 דקות למרות שהורחק להם שחקן. בסיטואציות כאלו קשה לתת את הכל".

המאמן אוטמאר היצפלד הודה שלקבוצתו לא הגיע להעפיל לשלב הבא, אבל ציין: "לחזור מפיגור 3:1 בהארכה זה פשוט פנטסטי ומעיד על האופי של הקבוצה שלי. עשינו את החיים קשים לעצמנו וחטאפה סגרה אותנו והקשתה עלינו להגיע למצבים".

בחטאפה התקשו להאמין. בקבוצה הקטנה ממדריד לא ידעו אם לצחוק או לבכות. המאמן הדני מיכאל לאודרופ: "אנחנו מאוכזבים וכועסים. קשה להרים את הראש, אבל בעוד כמה ימים כולם יבינו שקרה פה משהו מדהים. חטאפה תיכנס להיסטוריה של הכדורגל הספרדי. לשחק 113 דקות בחיסרון מספרי ולהבקיע שלושה שערים מול באיירן מינכן, זה משהו שייזכר לעולם". לאודרופ מסתכל קדימה על גמר הגביע מול ולנסיה ביום רביעי: "נהיה שוב בטופ. נשים הכל בצד".

באיירן תפגוש בחצי הגמר את זניט סט. פטרסבורג הרוסית, שהדיחה את באייר לברקוזן, למרות שהפסידה 1:0. המאמן ההולנדי דיק אדבוקאט אמר: "עשינו היסטוריה. זו פעם ראשונה שזניט עולה לחצי גמר אירופי. קשה לומר שאנחנו חושבים על זכייה בגביע, אבל בהחלט יש לנו סיכוי".

בחצי הגמר השני ייפגשו פיורניטינה וגלאזגו ריינג'רס. הסגולים מפירנצה הם הקבוצה היחידה של ארץ המגף שנותרה במפעלים האירופאיים. אדריאן מוטו, שכבש צמד בניצחון החוץ 0:2 באיינדהובן אמר: "אנחנו גאים להיות הקבוצה האיטלקית האחרונה באירופה. היה לנו משחק מצוין ואנחנו עושים תוצאות יפות מאוד במפעל".

יריבתה של פיורנטינה בחצי הגמר תהיה גלאזגו ריינג'רס שניצחה בליסבון 0:2 את ספורטינג. המנג'ר וולטר סמית' אמר: "אני לא מכיר את פיורנטינה, אבל דייויד מויס, מנג'ר אברטון ששיחקה נגד פיורנטינה בסיבוב הקודם, יעדכן אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully