וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: "ההכנה שלנו לעונה שעברה הייתה טובה יותר"

בארון דייויס מסכם עונה שתיגמר כנראה ללא פלייאוף. הלילה: ניו אורלינס אצל קובי והלייקרס בקרב על ראשות המערב וה-MVP

הניצחון של דנבר 105:114 על גולדן סטייט הלילה סגר, כנראה, סופית את תמונת שמונה העולות לפלייאוף מהמערב. לדנבר יש יתרון של משחק על הווריירס, ויחד עם היתרון במשחקים הפנימיים, הסיכוי של גולדן סטייט לבצע מהפך בשלושה משחקים נראה אפסי.

הלילה, הנאגטס שמרו איזורית ותסכלו את גולדן סטייט שהפציצה משלוש והחטיאה. אלן אייברסון הגיע לעבודה, קלע 33 נקודות וסחף את דנבר לניצחון החשוב.

המאמן ג'ורג' קארל בחר להחמיא ליריבה: "שיחקנו כמוהם. הם קבוצה שפשוט כיף לראות, קבוצה שמשחקת כדורסל מהנה, התקפי ואגרסיבי".

בגולדן סטייט מבינים שהסיפור גמור. בארון דיוויס התפנה לחשבון נפש: "הקבוצה של השנה שעברה והקבוצה הנוכחית שונות מאוד. ההכנה שלנו בשנה שעברה הייתה טובה יותר. השנה יש לנו יותר ניסיון ולכן יותר מעמסה להצליח. אנחנו משחקים חזק בכל משחק אבל מה שהיה צריך להצילח לנו הערב, לא עבד".

שינוי סגנון? לא על פי דיוויס: "אי אפשר לדבר או לכתוב על זה עכשיו. ככה אנחנו משחקים. כל הקבוצה בונה על הקליעות, האנרגיה שלנו על החטיפות וההתקפות המתפרצות".

וולטון: "אפשר להסתדר עם כריס פול"

ועכשיו במערב מתפנים למאבקי המיקום הפנימיים בזמן הקצר שנותר עד לסיום העונה. הלוס אנג'לס לייקרס התקדמו למקום השני במערב לאחר ניצחון קליל 78:106 בדרבי על הקליפרס. החבורה של פיל ג'קסון רחוקה משחק וחצי מניו אורלינס והלילה ההורנטס יגיעו לסטייפלס סנטר.

בהורנטס יודעים שניצחון ייתן להם יתרון במקרה של מאזן זהה עם הלייקרס. בתוספת הפסדים של יוסטון (לפיניקס) וסן אנטוניו (לסיאטל), ההורנטס יכולים להבטיח יתרון ביתיות במערב, לכל אורך הפלייאוף, כבר הלילה.

דיוויד ווסט אמר: "זה משחק העונה שלנו. ברור שנצטרך לעצור את קובי וגאסול וגם לשלוח מסר לכולם שאנחנו מסוגלים להתמודד עם קבוצות טובות יותר".

המשחק יפגיש בין שני המועמדים המובילים לתואר ה-MVP: כריס פול וקובי בראיינט. פול: "זה כבוד גדול רק להיות מוזכר כמועמד, אם אזכה הסיבה היא חבריי לקבוצה". ברייאנט: "זכייה יכולה להיות משהו ענק, משהו מיוחד".

ללייקרס הזדמנות מצוינת להתקרב למקום הראשון, במיוחד לאור העובדה שהם ישחקו בסטייפלס סנטר עד לסיום העונה (מול סן אנטוניו וסקרמנטו) בעוד ההורנטס צריכים עוד לצאת למשחקי חוץ בסקרמנטו ודאלאס. לוק וולטון, שהוביל את קלעי הלייקרס עם 18 נקודות לסל של הקליפרס האומללים אמר: "אני יכולים
להסתדר עם כריס פול. רק צריך לוודא שהאחרים לא יהרגו אותנו"

ועוד בלייקרס. הסנטר אנדרו ביינום נבדק אצל מומחה ברכיים בניו יורק מאחר והוא עדיין אינו מצליח לחזור לאימונים. הסנטר הפצוע נעדר כבר שלושה חודשים ממשחקי הקבוצה. פיל ג'קסון קיווה לתת לו דקות במשחק הביתי מול סן אנטוניו בלילה שבין ראשון לשני אך נראה שביינום לא יהיה כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully