וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי ת"א: משחק בצל השמועות

בקבוצה הצפונית לא אהבו את הפירסומים, לפיהם רן בן שמעון ושחקניו לא יתאמצו נגד הצהובים. שבחון: "לא מעניין אותנו מי יתחתן בקיץ הקרוב"

מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, חזר וביקש מחניכיו להתרכז אך ורק במשחק החשוב מחר (שבת 17:00) מול מכבי תל אביב, ולא להקשיב לכל הרעש מסביב למשחק. בן שמעון, שיאמן בעונה הבאה את הצהובים, הסביר שהמטרה היחידה שלו כעת היא להביא את קרית שמונה לאירופה, ולכן יעשה ככל יכולתו לנצח כל קבוצה עד לסיום העונה, כולל את מכבי תל אביב.

גם החלוץ יובל אבידור, והקשר גיא צרפתי, המוזכרים כמי שעשויים ללכת בעקבות המאמן שלהם למכבי תל אביב, חזרו והדגישו את המחויבות שלהם לקריית שמונה. "מה שמעניין אותנו זה רק לנצח ולהגיע לאירופה", אמר אבידור.

בקבוצה מצפים למגרש מלא, בעקבות ההתעניינות הרבה סביב המשחק. הקשר וויאם עמאשה הפצוע, בספק למשחק. הקשר יוסי דורה ייעדר עקב כרטיסים צהובים. פיטר אופוריקוואה, שסבל מבעיות אישיות, יהיה בסגל.

בקבוצה כועסים על החלטת חברת ויצמן יער, העובדת בשרות ההתאחדות לכדורגל, לשלוח חוקרים מטעמה שיפקחו על כשירות המשחק. היו"ר איזי שירצקי התבטא בחריפות נגד המהלך, והסביר שהשחקנים שלו, כולל המאמן רן בן שמעון, רוצים לנצח יותר מבכל משחק אחר. שירצקי אגב, הוא מכביסט מבטן ומלידה.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאוום, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו.

לוין מצטט את פיטינו וצ'רצ'יל

מכבי תל אביב, תגיע ביום שבת לקרית שמונה ותרצה לנצח על מנת לשים קץ למאבק בתחתית, ולהבטיח סוף סוף עונה נוספת בליגת העל. הצהובים יפגשו מולם על הקווים את המאמן שידריך את הקבוצה בעונה הבאה, רן בן שמעון.

במהלך השבוע, העלו בתקשורת ספקולציות רבות, בנוגע לכשירותו של המשחק, אבל במכבי בטוחים שמצפה להם משחק קשה מול קבוצה ביתית מצוינת, שנאבקת על מקומה בצמרת הליגה וכרטיס לגביע אופ"א. "מצפה לנו משחק מאוד קשה מול קבוצה מאוד טובה, ולזה אנחנו מתכוננים", אמר הקשר יוסי שבחון לקראת המשחק.

"הקבוצה צריכה לעשות הכל בשביל להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר ואם זה צריך להתחיל בשבת, זה יתחיל בשבת. הטבלה לא משקרת אנחנו נמצאים איפה שאנחנו אמורים להיות בגלל ההפסדים, חוסר היציבות והעובדה שהתקפה לא טובה לעומת הגנה לאורך כל העונה", הוסיף הקשר. "מהיום כל משחק עד סוף העונה הוא חשוב, כשיש לנו רק מטרה אחת מול העיניים – להישאר בליגה. אנחנו לא חושבים על שום דבר אחר חוץ מזה – לא על שנה הבאה, לא מי הולך להיות מאמן ולא מי יתחתן בקיץ הקרוב".

המאמן ניר לוין יחסר את הקשר הקונגולזי, אלן מסודי המוצהב, כאשר את מקומו בקישור ימלא ארז מסיקה. שני המגנים, אורי שטרית ויובל שפונגין, החלימו מפציעותיהם וצפויים לפתוח בהרכב. בתום אסיפת הווידאו, תלה המאמן לוין בחדר ההלבשה, מספר ציטוטים מתוך הספר של ריק פיטינו, מאמן הכדורסל הידוע. "הדבר המשותף לקבוצות גדולות ולאנשים גדולים הוא מוסר העבודה הגבוהה ושכל הזמן יש את הרצון להישגיות". כמו כן הציג המאמן מספר אמרות של וינסטון צ'רצ'יל, כאשר המסר העיקרי מדבר על כך שדרך עבודה קשה, התמדה והקרבה אפשר להגיע לתוצאות.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, דן רומן, ג'ונתן אסוס, רודי חדד, יוסי שבחון, ארז מסיקה, יאניק קאמאנן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully