וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה ברבע הגמר, כעבור שלוש שעות וחצי

אנאבל מדינה גאריגס נתנה פייט אדיר לרוסיה באמלייה איילנד, לפני שהפסידה 7:6, 5:7, 7:6. גם אמילי מורסמו עלתה לשלב הבא

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה כבר מזמן לא הזיעה ככה. שראפובה (5 בעולם) נזקקה לכמעט שלוש שעות וחצי של משחק, כדי לגבור על הספרדיה אנאבל מדינה גאריגס (29 בעולם) 6:7, 7:5, 6:7 בשמינית גמר טורניר אמלייה איילנד בארצות הברית (על סך פרסים של 600 אלף דולר).

שראפובה הובילה 3:5 במערכה המכרעת, אבל איבדה את הריכוז בגלל החלטת שיפוט שגוייה במשחקון התשיעי, והספרדיה ניצחה בשלושה משחקונים ברציפות כדי לעלות ל-5:6. שראפובה שמרה על משחקון ההגשה הבא שלה, והתפרקה על הספרדיה בשובר השיוויון, בו ניצחה 1:7. "היו הרבה עליות וירידות במשחק הזה. למען האמת, הייתי צריכה לנצח בשתי מערכות, אבל הפסקתי לחבוט ואיפשרתי לה לחזור למשחק. במצב של פיגור במערכה השלישית, חשבתי פשוט על הדברים החיוביים שהייתי צריכה לעשות כדי לחזור למשחק., במשחקים כאלה שנמשכים יותר משלוש שעות, הרבה תלוי בלב ובקשיחות. לפור-הנדים ולבק-הנדים אין יותר מדי חשיבות במצבים כאלה".

שראפובה תתמודד ברבעהגמר מול אלונה בונדרנקו האוקראינית, שניצחה את דינארה סאפינה 6:7, 6:0, 5:7. גם אמילי מורסמו הצרפתיה עלתה לרבע הגמר, אחרי שגברה על אגניישקה רדוואנסקה הפולניה 6:3, 5:7, 6:7. מורסמו תתמודד מול דומיניקה צ'יבולקובה הסלובקית, שניצחה את המדורגת 2 אנה צ'אקבטדזה 2:6, 6:3, 1:6.

לינדזי דאבנפורט המקומית, שמדורגת 16 בטורניר, עלתה אף היא לרבע הגמר אחרי ניצחון 4:6, 6:3, 4:6 על קרולינה ספרם הקרואטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully