וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאייברסון מריח פלייאוף

כוכבה של דנבר נאגטס קלע 33 נקודות והוביל אותה לניצחון 105:114 על גולדן סטייט, בקרב על המקום השמיני במערב

בעוד פחות משבוע תסתיים העונה הסדירה ב-NBA, ונראה שהבוקר (שישי) הוכרעה תמונת המצב של הפלייאוף במערב, כשדנבר ניצחה את גולדן סטייט 105:114 בקרב על המקום השמיני. למעשה, הסיכוי היחיד שנותר לווריורס לעקוף את דנבר הוא לנצח בשלושת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, ולקוות שהנאגטס יפסידו בשניים מתוך שלושת המשחקים שלהם.

דאלאס שמרה על המקום השביעי במערב והבטיחה למעשה את מקומה בפלייאוף, אחרי שניצחה את יוטה 94:97. הלייקרס הביסו את הקליפרס בדרבי של לוס אנג'לס 78:106.

גולדן סטייט (32:47) - דנבר (31:48) 114:105

אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, זה היה המשחק המכריע על המקום השמיני והאחרון לפלייאוף מהמערב, ואלן אייברסון ידע בדיוק מתי לבוא לעבודה. בתחילת המשחק דווקא הווריורס נראו כמו הקבוצה שבאה לטרוף על המגרש, והובילו ב-16 נקודות. אייברסון, שקלע 33 נקודות ומסר 9 אסיסטים, ונעזר בג'יי.אר סמית, שעלה מהספסל ותרם 24, בדרך למהפך וניצחון גדול.

"קל לשחקנים לבוא ולומר שזה היה בסך הכל עד משחק, אבל זה לא. כולם ידעו ששתי הקבוצות חייבות לנצח את המשחק הזה", אמר אייברסון בסיום. המצב כעת הוא שדנבר מובילה על גולדן סטייט במשחק אחד, כשנותרו עוד שלושה משחקים לכל קבוצה. במצב של שיוויון במאזן, דנבר תהיה עדיפה, כך שאפשר להגיד שהיא עם יותר מרגל וחצי בפלייאוף, שאמור להיות החמישי שלה ברציפות.

המפנה במשחק הגיע ברבע השני, כשדנבר הדהימה עם ריצת 0:19 ומאותו רגע, לא שמטה את היתרון עד לסיום. אחרי רבע כזה, מי בכלל זוכר את ההפסדים המביכים לסקרמנטו וסיאטל בשבוע שעבר, שכמעט והרסו את חלום הפלייאוף? "ידענו שזה משחק של להיות או לחדול, ועלינו בגישה שונה", אמר כרמלו אנתוני, שסיים עם 25 נקודות. הנאגטס כבר הובילו ב-17 הפרש ברבע האחרון, אלא שגולדן סטייט ניסתה לחזור למשחק עם ריצת 0:9. מי שעצר את הדהירה של הווריורס היה אלן אייברסון, שקלע שלשה קצת יותר משתי דקות לסיום, החזיר את היתרון לדו ספרתי וגמר את הסיפור.

מונטה אליס הוביל את גולדן סטייט עם 29 נקודות. בארון דייויס סיים עם טריפל-דאבל של 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. אל הארינגטון הוסיף 20 נקודות.

דאלאס (29:50) - יוטה (27:52) 94:97

רק לפני שבוע המאבריקס נאבקו במשולש עם דנבר וגולדן סטייט על מקומות 7-8 במערב, אלא שהניצחון הגדול של הג'אז מבטיח להם קודם כל את המקום בפלייאוף, וגם את המקום השביעי. לא פחות חשוב, זה היה הניצחון ה-50 שלהם העונה והשני ברציפות על קבוצה בכירה. כמו כן, הם עלו לפלייאוף בפעם השמינית ברציפות.

הסוף של המשחק הזה היה אדיר. דרון וויליאמס קלע שלשה והישווה ל-94:94 במאני טיים, אבל לדירק נוביצקי ממש לא היה כוח להארכה, והוא הגיב בשלשת ניצחון 0.9 שניות לסיום, כדי לקבוע 94:97 למאבס. חברו לקבוצה ג'ייסטו טרי לא יכול היה לסכם את זה טוב יותר: "איך אפשר להשאיר את ה-MVP חופשי? זה לא ייאמן". טרי הוסיף: "שמעתי אנשים שאמרו שלא נגיע השנה לפלייאוף, אבל עכשיו אנחנו בפנים ועשינו צעד משמעותי נוסף לכיוון הנכון. הדרך ארוכה, אבל ניצחונות במשחקים כאלה עושים לנו טוב".

נוביצקי הוביל את קלעי דאלאס עם 32 נקודות וטרי הוסיף 21, כולן במחצית השניה. הצמד הזה קלע 25 מתוך 30 הנקודות של דאלאס ברבע האחרון וכמה שהוא כבר מחכה לפלייאוף. במקביל, דאלאס איבדה ברבע השלישי את ג'וש הווארד שנפצע בברך, אבל אין שום סיבה שהוא לא יקבל מנוחה במשחקים שנותרו לעונה הסדירה מול פורטלנד, סיאטל וניו אורלינס.

ברנדון באס הוסיף 14 נקודות לדאלאס. מהמט אוקור הוביל את יוטה עם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים, דרון וויליאמס הוסיף 18 ו-12 אסיסטים ואנדריי קירילנקו סיים עם 15.

ל.א קליפרס (56:23) - ל.א לייקרס (25:54) 106:78

הלייקרס עשו עוד הכנה מצויינת לפלייאוף והשיגו את ניצחונם החמישי בששת המשחקים האחרונים. הניצחון הזה קירב את הלייקרס עד כדי משחק וחצי ממוליכת המערב ניו אורלינס, כאשר שתי הקבוצות יתמודדו ביניהן במשחק הבא. ההורנטס ישחקו בחוץ בשלושה מתוך ארבעת המשחקים שנותרו להם, בעוד שללייקרס נותרו שלושה משחקים ב"סטייפלס סנטר".

לוק וולטון הוביל הפעם את קלעי הלייקרס וקלע 13 מתוך ה-18 שלו ברבע האחרון. קובי בריאנט הסתפק ב-16 נקודות ולמאר אודום סיים עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים. אלטון ברנד הוביל את הקליפרס עם 23 נקודות, אל תורנטון הוסיף 22 ו-10 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully