וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע יול"ב: שתי מלחמות אזרחים

חובנטוד באדלונה ניצחה בדרבי הספרדי את ולנסיה 67:77, גלאטסראיי ניצחה 60:61 את בשיקטאש בדרבי הטורקי והשתיים העפילו לפיינל פור

בעוד מכבי תל אביב נאבקה בברצלונה כדי להעפיל לפיינל פור של היורוליג, 8 קבוצות אחרות נאבקו על הזכות להעפיל לארבע האחרונות בגביע יול"ב, והערב (חמישי) שתיים מהם כבר הבטיחו את מקומן. גלאטסראיי ניצחה במפגש כל טורקי את בשיקטאש 60:61, בעוד חובנטוד בדאלונה ניצחה את ולנסיה 67:77.

בדרבי הטורקי הלוהט נפגשו שתיים מהקבוצות הטובות במפעל, וכצפוי, קל זה לא היה. גלאטסראיי פתחה נהדר, ושליטה מוחלטת שלה הורידה אותה ביתרון 11 נקודות במחצית. אלא שבשיקטאש לא ויתרה, ובמחצית השניה עלתה עם המון אנרגיה, והצליחה לחזור, תודות לריצה של 12:18 ברבע האחרון. אלא שגלאטסראיי הצליחה לשמור על היתרון בשניות האחרונות, והבטיחה לעצמה עלייה לפיינל פור. קלעו לגלאטסראיי: רוברט הייט 22, צ'רלס גיינס (10 ריבאונדים) וכריס אוונס 8 כל אחד. לבשיקטאש: פרסטון שאמפרט ופדראג דרובניאק 17 כל אחד.

ברבע הגמר השני סודר לנו דרבי ספרדי, אלא שזה היה הרבה פחות צמוד מהטורקי, ובסיומו עלתה בצדק חובנטוד בדאלונה, לאחר שגברה 67:77 על ולנסיה. חובנטוד, שמסתמנת כמועמדת המובילה לזכייה בגביע פתחה בבליץ והוליכה ב-9 נקודות כבר לאחר 10 דקות. ברבע השני הקצב המטורף נמשך, ולקראת הרבע האחרון זה כבר היה 37:61. ולנסיה התעוררה וניסה בכל הכוח לחזור, אבל הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, וולנסיה הצליחה רק לצמק מעט את הפער. קלעו לחובנטוד: דמונד מאלט 16, אדוארדו הרננדז סונסקה 14, ריקי רוביו 12 (7 ריבאונדים). לולנסיה: שאמונד וויליאמס 25, רובן דאגלס 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully