וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית רמה"ש מאיים לסגור את המגרש

יצחק רוכברגר לא אהב את התנהגות ההנהלה, שסירבה להכניס את אוהדי רמלה, והבהיר: "זו פעם שנייה שזה קורה, אני מגנה את ההתנהגות הזו"

אי הקצאת הכרטיסים לאוהדי אליצור רמלה והשארת עשרות האוהדים מחוץ למגרש לפני פתיחת המשחק בין רמלה לאלקטרה רמת השרון גרמה לעיכוב של 30 דקות בפתיחתו, אך מעבר לכך גרמה הרבה זעם לא רק מצד רמלה, אלא גם מהצד המארח. ראש עיריית רמת השרון, יצחק רוכברגר, מפנה את כל האשמה לעבר הנהלת רמת השרון, ומאיים להטיל סנקציות על התנהלותה.

"אני לא מוכן להתנהגות כזו של ניסיון לנצח לא דרך הפרקט. אנחנו עוסקים בספורט ובאים לחנך והתנהגות כזו לא מקובלת עליי", אמר רוכברגר לוואלה! ספורט. "זו כבר פעם שנייה שאירוע כזה קורה. אני שמח על הניצחון אבל מגנה את ההתנהגות של הקבוצה".

כחלק מהעניין, רוכברגר מאיים לסגור את האולם ברמת השרון בעקבות אי הכנסת האוהדים של רמלה, והבהיר: "אני אזמן את הנהלת הקבוצה, כמי שאחראי על האולם. אם אני אראה כאן מגמה שלא מתכוונים לשנות אותה, אני אסגור את המגרש. אני חלילה לא מפנה את האשמה אל אורנה אוסטפלד, אבל הפעם צריך להגיד 'עד כאן'.

ברמת השרון הגיבו לאירועים ואמרו: "הכנו לרמלה 50 כרטיסים מראש ועם תחילת המשחק הם ביקשו כרטיסים נוספים. פעלנו לפי מה שמתחייב בתקנון. הפרובוקציה הזו לא הייתה במקומה", אמרה יו"ר רמת השרון, רחל אוסטרוביץ'. על הדברים של רוכברגר אמרה: "נראה לי שהוא לא בקיא בפרטים ושולף דברים מהמותן".

רבי: "השארנו את השכל על הספסל"

במשחק עצמו רמלה לא נכנסה לעניינים וספגה הפסד ב-20 הפרש, 93:73. מוניק קוקר (23 נקודות) וג'יה פרקינס (21) היו הבולטות בשורות המקומיות והשאירו את רמלה על ניצחון אחד בשלושה משחקים.

בסיום אמרה אורנה אוסטפלד: "שיחקנו יותר טוב בהתקפה, אבל במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב בהגנה. עשינו פחות טעויות, והצלחנו צעד צעד להביא להפרש הזה, אבל זה לא בא בבת אחת".

אלי רבי, מאמן רמלה: "אחוזי הקליעה שלהם מהשתיים עשו את כל ההבדל. זה אומר שלא שמרנו מספיק טוב. היינו פאסיביים. את המחצית השנייה פתחנו טוב ועלינו ל-5 הפרש, ואז בדקה וחצי עשינו שבע החלטות לא נכונות, ולצערי משם הם התחילו לרוץ. מאותו רגע השארנו את השכל על הספסל והפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully