וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-אשדוד: משחק ההזדמנות האחרונה

11.4.2008 / 13:06

שתי הקבוצות יודעת שכל תוצאה פחות מניצחון תוריד את סיכוייה לשרוד בליגה. מגן: "המתחיל במצווה אומרים לו גמור". מקרייב צפוי לפתוח

"כל הזמן יש מאתנו ציפיות, אלא שלא ממשנו אותן בעונה הזאת, כעת יש לנו משחק מאוד טעון בשבת. נעשה את כל המאמצים לנצח". כך אמר הערב (חמישי) יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, לקראת עוד משחק במסגרת מסע ההיחלצות של הזהובים מהתחתית, בשבת מול מ.ס אשדוד. תכונה מיוחדת ניכרת גם בקרב אוהדי הקבוצה. ראשי ארגון האוהדים החדש, נכחו הערב באימון והבטיחו קרנבל כתום ביציעים בשבת.

"התחלנו במשימה,והמתחיל במצווה אומרים לו גמור וזה מה שננסה לעשות", המשיך מגן. "ודאי שתיקו לא יספק אותנו לאור מצבנו בטבלה. אבל אומרים שהסטטיסטיקה מתיישרת, ואני מקווה שתתיישר. הפסדנו עשר פעמים רצוף אז אנחנו צריכים לנצח עשר פעמים רצוף, ואז הכל יתיישר. צריך לנצח על כר הדשא. אין שיטה אחרת. אם ננצח בשבת אז נתקרב קצת לקבוצות שלפנינו, אבל גם אם ננצח, ואכן ננצח, עדיין נהיה במקום האחרון בטבלה".

הזהובים המשיכו הערב את הכנותיהם לקראת המשחק כאשר קיימו אימון טקטי בבלומפילד. הקשר עידן מליחי חולה ונעדר מהאימון וצפוי להעדר בשבת, גם אלי ביטון שחש ברע נמצא בספק להתמודדות הגורלית מול חניכיו של אלון חזן. על פי התרגול הערב נראה כי לירוי צעירי יפתח בקישור האחורי וגם הקשר תמיר כחלון יקבל אשראי מהמאמן יעקב אסייג ויפתח בהרכב.

הרכב משוער: דלה איינגובה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון (אלי אברבנל), סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון.

ביתו של ודראן יישה נפרץ

מ.ס אשדוד ערכה ביום חמישי את האימון לקראת משחק התחתית החשוב מול בני יהודה בשבת. מכת פציעות שנחתה השבוע על שחקניו של המאמן אלון חזן, פגעה בהכנות הקבוצה. החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, חלה השבוע וסבל מחום גבוה וסחרחורות. בשבת צפוי להגיע למשחק מאמן נבחרת בולגריה, פלאמן מרקוב, בכדי לעקוב מקרוב אחרי מקרייב. החלוץ התאמן למרות מחלתו והוא צפוי לפתוח. הקשר משה אוחיון סבל כל השבוע מכאבי גב ואף החסיר מספר אימונים. הערב התאמן אוחיון למרות הכאבים ובאשדוד מאמינים שגם הוא ייטול חלק במשחק. שי הולצמן פצוע ויעדר מהסגל.

הבלם הקרואטי ודראן יישה סובל מכאבים חזקים בגבו ונמצא בספק גדול למשחק. ודראן יערוך מבחן כשירות לפני המשחק ורק אז יתברר סופית אם הוא כשיר או לא. המזל הרע המשיך לפקוד את ודראן גם הערב, כאשר ביתו נפרץ בזמן שהוא נכח באימון הקבוצה. מביתו של הבלם נגנבו כ-5,000 דולר ומחשב אישי, והוא הגיש תלונה במשטרת אשדוד.

"מישהו החליט לעשות ביקור בבית שלי, חבל רק שאני לא הייתי בבית באותו זמן", אמר הערב, ספק בציניות ספק ברצינות, הבלם הקרואטי לוואלה! ספורט. "הרגשה בהחלט לא נעימה, לא אכפת לי מהכסף שנגנב, אבל במחשב שלי היו כמה דברים אישיים מאוד חשובים, וכמובן תמונות ומזכרות שאני שומר מהשנים האחרונות. זה בהחלט מרגיז אבל כרגע מה שמעסיק אותי זו הפציעה בגב. אני לא יודע אם אשחק בשבת. זו פציעה שאני סוחב כבר הרבה זמן ונצטרך לבדוק ביוק מה חומרתה". הוסיף ודראן.

"אני מודע לחשיבות המשחק בשבת, יודע שאנחנו חייבים לנצח. אני מכיר את בני יהודה, זה המועדון שהביא אותי לישראל אבל עכשיו כל כולי מרוכז באשדוד ואעשה הכל כדי שננצח ונישאר בליגה. אהיה עצוב מאוד אם לא אוכל לעזור לקבוצה בשבת אבל זה חלק מהחיים. גם אם לא אשחק אני סומך על החברים שלי כי יש באשדוד קבוצה מצוינת ואני בטוח שנישאר בליגה."

במקרה שודראן לא יוכל לשחק, עדין לא ברור כיצד תיראה חוליית ההגנה של הקבוצה. אפשרות אחת היא שאדיר טובול יוסט לעמדת הבלם ורחמים צ'קול יפתח באגף שמאל, או שמאור זוהר יתופקד כבלם קדמי וטובול יישאר בעמדת המגן השמאלי. בקישור שוב עדיין מתלבט חזן בין אחמד קאסום ליוסי אופיר. הנהלת הקבוצה שוב סיבסדה את מחירי הכרטיסים לטובת אוהדי הקבוצה ובאשדוד מצפים לכ-1500 אוהדים שילוו את הקבוצה בשבת.

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, רחמים צ'קול (מאור זוהר), משה אוחיון, אחמד קאסום (יוסי אופיר), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully