וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה לא הופיעה למשחק

אחרי שכמעט ולא עלו לפרקט בהוראת יואל לביא, הובסו בנות רמלה 93:73 ע”י רמה”ש, שעלתה ל-1:2 בסדרה. בנות השרון עדיין בחיים

הדרמה בסדרת חצי גמר הפלייאוף לנשים בין אליצור רמלה לאלקטרה רמת השרון מתחילה לספק כותרות, מעבר לעניין הספורטיבי הקיים בין שתי היריבות הללו. רגע לפני שאמור היה להתחיל המשחק השלישי, איימו ברמלה לא להופיע למשחק ורק אחרי עיכוב של חצי שעה יצאה ההתמודדות לדרך.

רמלה לא נכנסה טוב למשחק ושילמה ביוקר על איבודי כדור רבים שעלו לה ביוקר עם הפסד 93:73 שמשאיר אותן בפיגור 2:1 בסדרה. כאמור, פתיחת המשחק התעכבה לאחר שברמלה נשמעו טענות לפיהן לא הוקצתה כמות כרטיסים מספקת, בזמן שמחוץ לאולם נותרו אוהדים רבים.

ראש עיריית רמלה, יואל לביא, הורה לבנות לא לעלות להצגת השחקניות, ובשלב הזה החלו דיונים על הפרקט כיצד לפתור את הבעיה. בסופו של דבר, נעתרה הנהלת רמת השרון להכניס את האוהדים, שלאט לאט מילאו את היציעים והמשחק יצא אל הדרך.

במשחק המקביל, בנות השרון צימקו את הסדרה מול מכבי רמת חן ל-2:1 אחרי שבשני המשחקים הראשונים רמת חן הייתה טובה יותר וקיוותה להשלים סוויפ בדרך לגמר. בנות השרון בהדרכת שיקי פלאח סיימה עם ניצחון מצוין 69:95 והרבה תקוות להמשך הסדרה, שלפתע נפתחה.

אלקטרה רמת השרון - אליצור רמלה 73:93 (1:2 בסדרה)

המשחק נפתח בהילוך ראשון של רמת השרון, וגם במצב הזה החניכות של אורנה אוסטפלד פתחו ריצה של 0:7. בשלב הזה נראה היה שרמלה, שהתחממה מעט יותר, נפגעה מהבלגאן רגע לפני שהתחיל המשחק. גם בהמשך ג'יה פרקינס עשתה את העבודה והמקומיות פתחו פער של 13:23 עד סיום הרבע הראשון.

לרמלה כאמור לקח זמן להיכנס למשחק, אך זה קרה ברבע השני. קטיה אברמזון ושי דורון הכניסו את רמלה לעניינים ופתאום המשחק הפך להיות צמוד. למרות שלשה של לימור מזרחי, רמלה שמרה על הגנה נוקשה בהמשך והצליחה לרדת להפסקה בפיגור נקודה, 42:41.

הרבע השלישי דמה מאוד לרבע הראשון בהרבה מובנים, ושוב רמלה הייתה בלתי נראית. הגנה חדירה לעומת התקפה שלא מספקת את הנקודות גרמה לפתיחת פער של רמת השרון. מוניק קוקר הייתה החמה מבין שחקניות רמת השרון ובסופו של דבר הרבע הסתיים ב-58:67.

המומנטום של רמת השרון נמשך גם ברבע האחרון. למרות פסקי זמן שבהם ניסה אלי רבי להעיר את הבנות, זה לא ממש עבד. שי דורון ניסתה מידי פעם בהבזקים להחזיר את רמלה לעניינים, אך הפער רק צמח, עד ל-20 הפרש בסיום. 73:93.

בסיום המשחק אמרה אורנה אוסטפלד: "שיחקנו יותר טוב בהתקפה, אבל במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב בהגנה. עשינו פחות טעויות, והצלחנו צעד צעד להביא להפרש הזה, אבל זה לא בא בבת אחת".

אלי רבי, מאמן רמלה: "אחוזי הקליעה שלהם מהשתיים עשו את כל ההבדל. זה אומר שלא שמרנו מספיק טוב. היינו פאסיביים. את המחצית השנייה פתחנו טוב ועלינו ל-5 הפרש, ואז בדקה וחצי עשינו שבע החלטות לא נכונות, ולצערי משם הם התחילו לרוץ. מאותו רגע השארנו את השכל על הספסל והפסדנו".

לרמת השרון: מוניק קוקר 23, ג'יה פרקינס 21 (6 אסיסטים, 7 ריבאונדים), דאדה ויליפיץ' 15 (8 ריבאונדים), נעמי קולודני וטטיאנה טרוינה 11 כ"א, מירב דורי 9. לרמלה: שי דורון 17 (7 ריבאונדים), קטיה אברמזון 14 (8 ריבאונדים), לייני סלווין 12, שרל בייקר 11, מישל סנואו 10 (8 ריבאונדים).

בנות השרון - מכבי רמת חן 69:95 (2:1 בסדרה)

רמת חן, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הרביעי, קיוותה להשיג את הניצחון האחרון ולנוח עד לסדרת הגמר. אלא שלבנות השרון היו תוכניות אחרות, ובסופו של דבר הסדרה נפתחה אחרי ניצחון גדול של המקומיות.

ברבע הראשון המשחק עוד היה צמוד והסתיים עם יתרון 18:20 לבנות של שיקי פלאח. ברבע השני המקומיות היו דומיננטיות והחלו לפתוח מבערים עד פתיחת הפרש דו ספרתי לפני המחצית, 35:46. רמת חן נראתה רע במיוחד ברבע השלישי, בו קלעה 13 נקודות בלבד, כשגם ההגנה לא תפקדה, והקבוצה סיימה בפיגור 76:48. הפער נשמר עד הסיום והשאיר הרבה תקוות לבנות השרון לקראת המשך הסדרה.

לבנות השרון: מיסטי וויליאמס 23, טנישה רייט (8 ריבאונדים, 8 אסיסטים) וננה ואברה (6 ריבאונדים) 21 כ"א, חן נוסל 14. לרמת חן: חן שטיין ושירי ששון 13 כ"א, שרון זאבי 12, לנה איזנשטאט 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully