וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת הנוער ניצחה 0:3 את פולין

חניכיו של זאב זלצר הציגו יכולת משכנעת בבית שאן במשחק הכנה לשלב העילית על העלייה לאליפות אירופה. מלול כבש צמד, זגורי הוסיף

נבחרת הנוער של ישראל, המתכוננת למשחקי שלב העילית לעלייה לאליפות אירופה, ניצחה במשחק ידידות את נבחרת פולין 0:3. המשחק, שנערך בבית שאן, הביא 2,500 מלידי בית הספר בעיר לעודד את הנבחרת בכחול-לבן.

הנבחרת, שנוצחה במשחק הראשון בין שתי הנבחרות 4:0 בנהריה, פתחה הפעם את המשחק בסערה וירדה למחצית ביתרון 0:2 משני שערים של דור מלול. את הראשון (21) כבש מלול בבעיטה מקצה הרחבה, ואת השני (45) כבש אחרי ערבובייה בתוך הרחבה.

בדקה ה-50 בעיטה של ויקטור מרעי נהדפה על ידי השוער הפולני, היישר לרגליו של ישראל זגורי, שקבע את תוצאת הסיום. "העוגנים שלנו, האמונה וגאוות היחידה באו הפעם לידי ביטוי", אמר מאמן הנבחרת זאב זלצר בסיום. "שיחקנו היום במערך שונה, אבל הדברים שניצחו הם הרוח, הלב והנשמה. החזרנו לעצמנו את הכבוד, וגם את האמונה שלמרות הקשיים נוכל להצליח באליפות אירופה".

זלצר הדגיש כי חלק מהניצחון היה הנוכחות של הילדים במשחק. "לא פלא שאנחנו אוהבים לבוא לפה. הילדים עודדו את הנבחרת, ומגיעות להם ולעיר כל המחמאות. היתה חוייה להיות פה".

הרכב הנבחרת: צליל חתוכה (בוריס קליימן 46); חגי גולדנברג, גל שיש, עודד גביש, ניסו קפילוטו; מור דהן (רביד אשר 65), צחי סלוק, מג'ד יונס, עידן ורד (חנן ממן 56); דור מלול (ישראל זגורי 46), עומר דמארי (ויקטור מרעי 46).

הנבחרת תשחק בסוף החודש בנורבגיה במסגרת שלב העילית על העלייה לאליפות אירופה שתיערך בחודש יולי בצ'כיה. ישראל תשחק בבית 3 יחד עם נורבגיה, בולגריה ואיסלנד בשיטה של מיני טורניר, בה כל נבחרת משחקת 3 פעמים. הנבחרות שיסיימו במקום הראשון בשבעת הבתים, יצטרפו לצ'כיה המארחת בטורניר הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully