וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה ב-NBA: הקרב על המקום השמיני במערב

הלילה באוקלנד: גולדן סטייט מארחת את דנבר בקרב ראש בראש על המקום השמיני במערב. דון נלסון: "נצטרך להתחיל לשמור"

המשחק החשוב ביותר של העונה יתקיים הלילה (03:00, ספורט 5) באולם אורקל שבאוקלנד, קליפוריניה, אולמה הביתי של הגודלן סטייט ווריירס. הלוחמים יארחו את דנבר נאגטס בקרב ראש בראש על המקום השמיני במערב: המנצחת תבלה איתנו גם את לילות מאי, המפסידה תהיה אולי הקבוצה הטובה ביותר שלא נכנסה לפלייאוף.

שתי הקבוצות צמודות במאזן זהה של 47 ניצחונות לעומת 31 הפסדים. כאשר לכל קבוצה נותרו עוד שלושה משחקים מלבד המשחק של הלילה. העובדה שאחת מהשתיים לא תהיה בפלייאוף מצערת במיוחד לאור העובדה שמדובר בשתי קבוצות ההתקפה הטובות בליגה ושתי קבוצות ההגנה הגרועות בליגה. גולדן סטייט קולעת 110.8 נקודות למשחק וסופגת 108.3 נקודות. דנבר קולעת 110.7 וסופגת רק 106.9 נקודות למשחק.

בדנבר יודעים שניצחון היום חשוב במיוחד. ניצחון כזה ייתן לדנבר מאזן של 1:3 במשחקים הפנימיים מול גולדן סטייט ויחד עם היתרון הברור שיש לנאגטס במשחקים במערב, החבורה של ג'ורג' קארל תעלה לפלייאוף גם במצב של מאזן זהה. בנוסף, לדנבר משחקים קשים יותר עד סוף העונה: יוסטון וממפיס בבית ויוטה בחוץ. לגולדן סטייט נותרו משחקי בית מול הקליפרס וסיאטל ומשחק חוץ בפיניקס.

קארל התייחס למשחק: "זה משחק בין שתי קבוצות שראויות להיות בפלייאוף. כשהמאבק החל לפני שישה או שמונה שבועות, הקפתי בעיגול את המשחק הזה מול גולדן סטייט כגורלי ביותר". קארל הוסיף: "אנחנו יכולים לעלות לפלייאוף גם אם לא ננצח, אבל ניצחון ייתן לנו דחיפה אדירה".

דנבר מגיעה למשחק לאחר ניצחון 99:117 על הקליפרס. כרמלו אנתוני, הקלע הרביעי בטיבו בליגה, הפציץ 36 נקודות והוא נמצא בכושר קליעה פנטסטי עם 68% קליעה בשלושת המשחקים האחרונים. מול גולדן סטייט הוא בכלל רותח: 32.3 נקודות למשחק בשלושת המפגשים האחרונים באולם של הווריירס. אנתוני אמר: "זה משחק גדול בשבילנו. משחק שחייבים לנצח".

לגולדן סטייט היה הלילה עוד ערב טיפוסי. היא רצה, קלעה, לא שמרה וניצחה 132:140 את סקרמנטו. "קשה לאכזב שאתה מנצח וקולע 140 נקודות אבל נגד דנבר נהיה חייבים לשמור יותר טוב. יש להם קלעים מצוינים ולנו קשה להשיג עצירה", אמר המאמן דון נלסון.

גם סטיבן ג'קסון יודע שעם כל הכבוד להתקפה, הלילה הלוחמים יצטרכו גם לשמור: "אנחנו צריכים להיות הרבה יותר חדים כדי לנצח צריך להתחיל להרגיש כמה שדחוף לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully