וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לארסנל: פלאמיני ייעדר 3 שבועות

כוכבה הצרפתי של התותחנים נפצע מול ליברפול ויחמיץ את ההתמודדות מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון. להמן מבקר את אלמוניה

שוערה הגרמני של ארסנל, יינס להמן, מתוסכל ממעמדו בקבוצה. השוער הוותיק בן ה-38 איבד את מקומו בהרכב לטובת הספרדי מנואל אלמוניה, ובראיון ל"קיקר" הגרמני אמר להמן כי הוא רואה את ההדחה מליגת האלופות כטרגדיה אישית: "אני לא יודע מה יביאו השבועות האחרונים של העונה. רציתי לזכות בליגת האלופות והאמנתי שיש לי סיכוי לשחק. העובדה שזה לא יקרה מרתיחה אותי".

כזכור, בגמר ליגת האלופות לפני שנתיים הורחק להמן בדקה ה-18. עם אלמוניה בשער ושחקן פחות, ארסנל אמנם עלתה ליתרון אך הפסידה 2:1 לברצלונה. מאז להמן בקושי רואה מגרש. לטענתו, ונגר הבטיח לו לחזור להרכב במידה שאלמוניה יטעה, אך זה הפר את הבטחתו.

"קשה לי העובדה שאני לא משחק למרות שהשוער הראשון לא בדיוק משחק טוב. הושארתי בצד לטובת מישהו שמשחק עונה ראשונה במועדון גדול", פירק להמן תסכולים. והמשיך: "זה לא מצחיק אותי לאבד את המקום למישהו שהתחיל לשחק רק בגיל 30. אם המנג'ר היה מסביר לי את הסיטואציה בקיץ, הייתי מחליט אם להישאר על הספסל או לא".

להמן דחה בינואר הצעה להצטרף לבורוסיה דורטמונד מהבונדסליגה ולטענתו הוא מתלבט האם לפרוש מכדורגל או לחפש קבוצה אחרת לאחר אליפות אירופה. "אם אקבל הזדמנות לשחק בליגת האלופות, אשקול אותה בחיוב", סיכם השוער.

פלאמיני יחמיץ את מנצ'סטר יונייטד

מכה קשה ספגו התותחנים לפני הקרב החשוב מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון הקרוב: מת'יו פלאמיני נפצע וצפוי להיעדר למעלה משלושה שבועות בשל פציעה בקרסול. הפציעה הגיעה במהלך משחק ההפסד השבוע בליגת האלופות מול ליברפול והצרפתי הוחלף במהלך המחצית הראשונה על ידי ג'ילברטו סילבה.

הברזילאי יהיה זה שיחליף את פלאמיני ביום ראשון הקרוב באולד טראפורד. ונגר אמר על הפציעה של פלאמיני: "אני מאמין שהוא ייעדר שלושה שבועות. זו בעיה גדולה מבחינתנו, אבל לג'ילברטו יש הרבה איכויות וניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully