וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריג'יוני: "כל הקרדיט מגיע לספאחיה"

המאמן הקרואטי הוביל את טאו ויטוריה להעפלה רביעית ברציפות לפיינל פור וזכה למחמאות מהשחקנים. צסק"א מוסקבה מחכה לו במדריד

טאו ויטוריה וצסק"א מוסקבה הצטרפו אתמול (רביעי) לסיינה והבטיחו את מקומן בפיינל פור במדריד. הרוסים, שהיו בסכנת הדחה ממשית לאחר ההפסד הביתי במשחק הראשון, לא התקשו הפעם להביס את אולימפיאקוס 56:81 במשחק השלישי בסדרה. טאו ויטוריה של המאמן נבן ספאחיה עשתה גם היא את העבודה בבית עם ניצחון 68:85 שהשלים ניצחון 1:2 בסדרה. השתיים ייפגשו ביניהן במדריד.

ספאחיה: "זה הישג גדול"

למרות יכולת לא משכנעת והפסדים בליגה, ולאחר תבוסה בהפרש של 21 נקודות במשחק השני בבלגרד, טאו ויטוריה עשתה את שלה ועלתה בפעם הרביעית ברציפות לפיינל פור. טאו ניצחה 68:85 את אולימפיאקוס הודות ל-19 נקודות של מיקל פיט ו-18 של טיאגו ספליטר.

ספאחיה המאושר אמר בסיום: "זה הישג גדול. באנו מוכנים למשחק למרות ההפסדים האחרונים שלנו שהגיעו בגלל נסיעות ארוכות ומשחקים קשים. הוכחנו שאנחנו יודעים לשחק כדורסל טוב לאורך כל המשחק. פרטיזן קבוצה גדולה ואני מרוצה שהצלחנו לעבור קבוצה בסדר גודל כזה. הם הוכיחו שהם מוכנים לאתגרים כאלה".

פבלו פריגי'וני הוסיף: "ההרגשה נפלאה. הקרדיט לספאחיה על הניצחון, הוא הכין אותנו מצוין למשחק. גם לשחקנים מגיע קרדיט, הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק של המאמן. חזר לנו הביטחון שאיבדנו במשחקים האחרונים".

מאמן פרטיזן דושקו ויוסביץ': "אני מברך את טאו ויטוריה ומאחל להם הצלחה במדריד. לספאחיה מגיע כל הקרידט על העבודה שלו. אני גאה בשחקנים שלי, עשינו עונה גדולה ביורוליג".

מסינה: "רוצה ללכת עד הסוף"

גם צסק"א לא התקשתה לעשות את זה בבית מול אולימפיאקוס. 56:81 עם הצגה גדולה של ריימונס שישקאוסקס שקלע 24 נקודות, לא הותיר ליוונים שום סיכוי, ושלח את צסק"א בפעם השישית ברציפות לפיינל פור.

המאמן אטורה מסינה הבהיר לאן הוא מכוון: "הדרך ביורוליג קשה והרבה קבוצות גדולות כבר נפלו. אני רוצה ללכת עד הסוף ומבטיח שנעשה את כל המאמצים לזכות בתואר".

הרכז תיאדורוס פאפאלוקאס: "צסק"א שיחקה את הכדורסל שהיא אמורה לשחק במשך 40 דקות. אני לא רוצה לומר שאנחנו פייבוריטים לפיינל פור. נדבר על זה כשיגיע הזמן".

המאמן המפסיד, פנאיוטיס ינאקיס, הודה שהמעמד גדול על הקבוצה שלו: "למען האמת צסק"א מנוסה יותר, סבלנית, חושבת ומבצעת טוב יותר מאיתנו במהלך המשחק. לא שיחקנו בהגנה וזה סוף הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully