וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי: "אנחנו לא חדים מספיק"

הארגנטינאי מודאג מההתקפה של הספרס, שלא פגעה בהפסד לפיניקס. מקגריידי ינוח כמה ימים, אייזיאה קיבל גיבוי לארבעה משחקים

הקונפרנס המערבי בליגת הכדורסל הטובה בעולם ממשיך לרתוח, רגע לפני שריקת הסיום של העונה הסדירה. ניו אורלינס הורנטס לא התקשתה לנצח את מינסוטה, שברה שיא ניצחונות במועדון, והיא קרובה לסיים ראשונה. סן אנטוניו, שהפסידה בפיניקס, תקועה בהתקפה ומאזנה זהה לזה של הלייקרס ויוסטון. חם במערב.

מחנה 80

בסן אנטוניו מודאגים, אחרי שהספרס סגרו משחק שלישי בו הם קולעים מתחת ל-80 נקודות. הלילה הספרס הפסידו 96:79 בפיניקס, שהתקרבה אליהם למרחק של חצי משחק. "זה מדאיג מאוד כי ההתקפה שלנו לא עובדת", אמר מאנו ג'ינובילי. "אנחנו לא חדים מספיק, לא קולעים, המשחק שלנו איטי ואנחנו חייבים לעבוד על זה".

במהלך המשחק התעמתו, שוב, אמארה סטודמאייר מהסאנס וברוס בואן מהספרס. כזכור, בעונה שעברה כינה סטודמאייר את הספרס "קבוצה מלוכלכת", כאשר הוא מתכוון בעיקר לבואן. אתמול השניים התעמתו במהלך הרבע הרביעי. "ברוס נתן לי מרפק לצלעות. זה לא היה מהלך של כדורסל והגבתי. אני לא מעריך את זה ואמרתי לו בדיוק מה אני חושב על זה", אמר סטודמאייר.

מתקרבים לראשון

ההפסד של הספרס קירב את ניו אורלינס הורנטס להבטיח את ראשות המערב. ההורנטס הביסו 90:122 את מינסוטה ופתחו פער של שני משחקים מהספרס, כשנותרו רק עוד ארבעה לסיום העונה. הניצחון של ניו אורלינס היה ה-55 של הצרעות העונה, שיא מועדון חדש.

כריס פול התעורר ברבע השלישי וסיים עם 19 נקודות ו-16 אסיסטים, שחמישה מהם הלכו לאלי הופ'ס של טייסון צ'נדלר. הצמד עשה זאת כבר 107 פעמים העונה והם מובילים את הליגה. צ'נדלר: "מבחינתי, MVP הוא שחקן שהופך את החברים שלידו לטובים יותר. בזה, כריס פול הוא הטוב ביותר".

מקגריידי פצוע

גם יוסטון נהנתה מההפסד של הספרס. הניצחון 80:103 על סקרמנטו הקפיץ אותה למקום החמישי, עם מאזן זהה לזה של סן אנטוניו. הרוקטס עשו את זה בלי טרייסי מקגריידי שנח עקב כתף פצועה ונמצא בספק גדול למשחק מול פיניקס בליל שישי. מי שחזר לשחק לאחר היעדרות של שלושה משחקים הוא ראפר אלסטון, שסיים עם 18 נקודות.

גם בקליבלנד סובלים מפציעות. לברון ג'יימס החסיר השבוע שני ימי אימונים בגלל בעיות הגב החוזרות והנשנות. אבל כשהוא מגיע לפרקט הכל נשכח. לנטס, בעוד עונה איומה, לא היה מענה לקינג ג'יימס, שקלע 33 נקודות, והוסיף שמונה אסיסטים ושבעה כדורים חוזרים בניצחון 83:104. "לא הרגשתי כשיר ב-100 אחוז אבל הרגשתי שאני יכול לתת הכל בשביל הניצחון", סיכם ג'יימס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

וולש יבקש הבהרות מאייזיאה

ולעומת הנטס, דווקא בצד השני של ההאדסון ריבר מחייכים. הניקס השיגו רצף נדיר של שני ניצחונות ברציפות עם 107:109 ביתי על שארלוט בובקאטס. עם כל הכבוד לניצחון, התקשורת בתפוח הגדול עוסקת במעמדו של המאמן אייזיאה תומאס.

בהתבטאות ראשונה לגביו, התייחס דוני וולש למשרת המאמן בקבוצה: "אייזיאה יישאר עד תום העונה. אני מתכוון לנצל את המשחקים שנותרו כדי לבחון את הסיטואציה ולקבל החלטה". נראה כי וולש יזמן את תומאס לשיחה וידרוש הסברים על התצוגות הרעות על המגרש והבעיות בין המאמן לשחקנים כמו סטפון מרבורי, זאק רנדולף ואדי קרי.

ב"ניו יורק פוסט" ציינו את שמם של מארק ג'קסון, ריק קרלייל, הרב וויליאמס, סקוט סקיילס ואפילו ג'ון קליפארי כמועמדים למשרת המאמן במדיסון סקוור גארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully