וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "יונייטד פייבוריטית? אין לי בעיה עם זה"

הנרי מחכה למפגש של ברצלונה מול היונייטד בחצי גמר הצ'מפיונס ומתרגל להיותו אנדרדוג. פרגוסון: ”דבר מיוחד במינו קורה במועדון שלנו”

אלכס פרגוסון, הבוס של מנצ'סטר יונייטד, נשמע להוט וכאחד שכבר לא יכול לחכות למפגש הענקיות בין שתי הקבוצות. יונייטד תפגוש את ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, כשהמשחק הראשון ייערך ב-22 או 23 באפריל בקאמפ נואו של בארסה. המנצחת בסיכום שני המפגשים תתמודד נגד המנצחת בין צ'לסי וליברפול. הפעם האחרונה שפגשה יונייטד את ברצלונה ב-1998 נגמרה ב-3:3. אלא שהביקור האחרון בקאמפ נואו, היה אחד המשחקים הגדולים ביותר בתולדות המועדון עם הניצחון בגמר ליגת האלופות בדקות הסיום 1:2 על באיירן מינכן.

"אני חושב שדבר מיוחד במינו קורה במועדון שלנו", אמר המנג'ר הסקוטי, שרוצה כל כך לזכות בגביע אלופות שני עם קבוצתו. "הקבוצה הזו רוצה להגיע לברצלונה ולהראות שהיא קבוצה נהדרת. אנחנו כבר מחכים למפגש הזה בקוצר רוח. אם יהיה לנו סגל מלא, יהיה לנו צ'אנס טוב מאוד".

"המאזן הביתי שלנו מצוין, נצטרך לשמור עליו"

זה נראה ערב די קליל עבור מנצ'סטר יונייטד שהתגברה ללא הרבה בעיות וניצחה 0:1 את רומא. קרלוס טבז כבש את שער הניצחון (70). אולם עוד לפני כן, עשו האיטלקים קצת דפיקות לב לקהל, כשקיבלו פנדל בדקה ה-30. אלא שדניאלה דה רוסי החמיצו. ברצלונה גברה גם 0:1 על שאלקה משער של יא יא טורה בדקה ה-43 (0:2 בסיכום הכללי) והעפילה לשלב הבא.

פרגוסון גם התייחס למשחק: "השריקה לפנדל שניתן לרומא, הייתה גרועה מאוד. ווס בראון הלך על הכדור, ללא ספק. זה היה משחק קשה נגד הקבוצה שמדורגת במקום השני בליגה האיטלקית". הניצחון על רומא היה הניצחון ה-11 ברציפות של הקבוצה בליגת האלופות, והמנג'ר הוסיף: "המאזן הביתי שלנו מצוין, נצטרך לשמור עליו".

גארי נוויל, מגן מנצ'סטר יונייטד, חזר למגרשים לאחר יותר משנה של היעדרות מהם, מאז 17 במרץ 2007, עקב פציעה קשה וארוכה. המגן נכנס בדקה ה-80, וזכה לתשואות רמות מיושבי האולד טראפורד. כמו כן הוא קיבל את סרט הקפטן כאות של הוקרה.

"אני מקווה שעוד אוכל להשתתף בעונה הזאת במספר משחקים", אמר נוויל. "מחכים לנו שני משחקים גדולים נגד ברצלונה. אלה הם שני מועדונים שמשחקים כדורגל בצורה הנכונה' ואלה יהיו מפגשים מרתקים. כל מי שאוהב כדורגל יתפעל מהם".

"היה לנו משחק טוב", אמר בסיום לוצ'יאנו ספאלטי, מאמן רומא. "היינו חייבים לקחת סיכון אחד או שניים. אם היינו מנצלים מצב אחד, כל המשחק היה שונה. לפחות ניסינו".

אחת מהדמויות הטרגיות של המשחק היה דניאלה דה רוסי, שהחמיץ הזדמנות להעלות את הג'יאלורוסי ל-0:1 במחצית הראשונה עפ פנדל שבעט מעל המשקוף. הקשר הפנטסטי לקח קשה את ההחמצה, כמעט פרץ בבכי ואחרי המשחק אמר: "התנצלתי בפני האוהדים שלנו. הייתי קצת אמוציונאלי באותו רגע, לא בגלל הפנדל, אלא בגלל שהם המשיכו לקרוא בשמי ולעודד אותי. זה מאוד חשוב לי, בעיקר אחרי משחק מסוייט כזה".

מי שהתעקש להביט על הצד החיובי היה בלם הקבוצה, פיליפ מקסס, שאמר: "הודחנו מליגת האליפות עם ראש מורם. לא קל לשחק באולד טראפורד, אבל עכשיו נוכל להתמקד בלזכות בתואר אחר. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על זכייה באליפות איטליה".

לאפורטה מקווה לזכות בתהילה

שער בודד של יאיא טורה במחצית הראשונה העניק לברצלונה 0:1 על שאלקה והבטיח עבור הקטאלונים את העלייה לחצי גמר ליגת האלופות. פרנק רייקארד, שידריך בלשב הבא את הקבוצה היחידה שלא תגיע מאנגליה, היה מרוצה ולא שכח להחמיא גם לקבוצה מגלזנקירשן.

"זו תוצאה חשובה", אמר ההולנדי, "לפני המשחק אמרתי ששאלקה היא קבוצה שיהיה קשה לנצח, לא בגלל שחקן זה או אחר, אלא בגלל שהיא קבוצה שמניעה את הכדור במהירות מההגנה להתקפה. לא היה להם מה להפסיד והם שיחקו טוב ולקחו סיכונים". על המפגש עם מנצ'סטר יונייטד אמר רייקארד: "אני מצפה לשני המשחקים. יש לנו הרבה זמן להתכונן אליהם ולדבר עליהם".

גם נשיא הבלאוגרנה, ז'ואן לאפורטה, התייחס לחצי הגמר: "זה הוחל להיות מפגש ענק, כזה שהאוהדים מאוד יהנו ממנו. עלינו להמשיך ולהילחם באלו שמנסים להנחיל מנטליות של הפסדים לקבוצה הזו. כולנו מקווים להשיג תהילה גדולה בליגת האלופות".

תיירי הנרי יודע שבמצב הנוכחי, יונייטד תגיע כפייבוריטית למפגש מול בארסה. "אני מניח שאחרי שרואים את המשחק שלנו מול שאלקה בהשוואה לכושר של היונייטד, הרבה אנשים יניחו שיש להם סיכויים טובים יותר להגיע לגמר", אמר הצרפתי, "אני יודע שיונייטד חזקה ושכריסטיאנו רונאלדו נותן עונה מדהימה, אבל יש עוד שבועיים עד למשחק, ומי שראה את המשחק האחרון שלהם מול מידלסברו ראה שאפשר ללחוץ עליהם ולכבוש. בוא נחכה ונראה מה יהיה. לא אכפת לי שאנשים חושבים שהם הפייבוריטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully