וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי נייט יגיע לישראל

המאמן האגדי המחזיק בשיא הניצחונות במכללות ובשלושה תארים, יגיע בחודש אוקטובר כדי להעביר השתלמות למאמנים הישראלים

סוף סוף משתלם להיות מאמן כדורסל ישראלי: ארגון מאמני הכדורסל הודיע שבובי נייט, מאמן הכדורסל האגדי, יגיע להעביר השתלמות למאמנים הישראלים לקראת פתיחת העונה הבאה. את הקשר בין נייט לארגון יצר טל ברודי, שהעביר את ההודעה שהמאמן יגיע לישראל יו"ר הארגון, צביקה שרף. ההשתלמות תיערך ככל הנראה במהלך חודש אוקטובר הקרוב.

נייט הוא אחד מהמאמנים הגדולים ביותר שקמו בארצות הברית, והוא מחזיק בשיא הניצחונות במכללות (902), כמו גם בשלוש אליפויות. לעומת מכללות גדולות שנוהגות לעקוב אחרי כוכבים גדולים ולפתות אותם לבוא אליהן, קבוצותיו של נייט תמיד התאפיינו קודם כל במוסר עבודה גבוה ורצון לנצח, ורק אחר כך בכישרון שחקניהן. ב-1971, כשהוא בן 31, קיבל נייט את השרביט להדרכת מכללת אינדיאנה, שם עשה את הקריירה המפוארת שלו. ב-1976 הוליך את ההוז'רס לעונה ללא הפסד, וב-1981 הוסיף אליפות שניה למאזן. ב-1984 אימן את הנבחרת האולימפית של ארה"ב, עם מייקל ג'ורדן, והצעיד אותה למדליית הזהב.

אלא שלמרות קריירה מפוארת הרצופה בהישגים מרשימים, רבים זוכרים לנייט בעיקר את מזגו החם, שגרם לו להתפרץ לא אחת על שחקנים, ולעיתים אף להכותם. בחודש פברואר האחרון, החליט נייט לפרוש במפתיע באמצע העונה, בטענה כי הגיע הזמן להעביר את השרביט לבנו. עכשיו, יזכו גם המאמנים הישראלים בהזדמנות ללמוד דבר או שניים מהאגדה.

* הנהלת ארגון המאמנים החליטה היום לתרום 1000 שקלים לנבחרת החרשים של ישראל בכדורסל, המתכוננת לצאת בחודש יוני לאליפות אירופה בגרמניה, וסובלת מקשיי מימון. יו"ר הארגון צביקה שרף, הוסיף תרומה אישית של אלף שקלים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully